Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-08-09 13:50:14 följande:
    Jag hade sagt att de kan behålla den svarta cykeln och istället köpa en ny till Michaela.
    Håller med! Förklara läget och säg att den här cykeln är ju förstörd nu och den vill ni ju inte ha utan de får kompensera med en ny eller rimliga pengar så ni själva kan få tag på en ny.

Fan va klantigt att sno en grannes cykel! Kan ju inte ha alla hästar hemma i stallet där inte...
  • Lilla Ego 07
    lillronya skrev 2010-08-09 14:02:48 följande:

Kan man undra...

Å fy vad jobbigt!!

Funderar på att ringa dit först och prata med mamman för hon är nog vettigast.

Ni har ju rätten på er sida men förstår om det är jobbigt. Är lite konflikträdd jag  så jag hade nog skickat mannenGlad
    Tala om hur det gick sen
  • Lilla Ego 07
    ängeln83 skrev 2010-08-09 17:21:34 följande:
    Alltså inte grön...typ gul/grön/radioaktiv/skrikig...ville också ha klar gul, typ en lugn gul färg, inget skrikigt...är så otroligt besviken, finns ju inga andra jag kan tänka mej till Meja heller så hon blir väl utan Molo lurv
    Men den liknar inte Poison från förra hösten iaf eller?
  • Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2010-08-09 22:40:56 följande:
    Är inte den färgen på kantbanden egentligen, kolla texten under bilden
    Åh varför läste jag inte det förObestämd Vet inte riktigt vilken jag vill ha då ju.... Har poison och en mörkgrå med gula kantband till sonen men han måste ju få en till känner jag
  • Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2010-08-09 22:51:01 följande:
    Nora kommer få den lurven du länkade till, men med marinblå kanter då, finns på bild med luva på babyshop. Tycker den ser jättefin ut
    Sen tror jag August kommer få den lila med svarta kanter, den röstar jag på att du ska köpa
    Åh vilka svåra val man har att göra här då :) Vill ju egentligen ha alla men det går inte ekonomiskt nu iaf och inte platsmässigt i hallen heller. Den svarta vill jag ju gärna ha, el grå är den ju, med röda kanter men jag har ju redan en grå fast med gula kanterFlört
    Men den blå kanske är fin ändå ju, vill gärna ha en med lite färg. Den lila ska nog lillan få i overall tror jag iaf.
  • Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2010-08-09 22:57:30 följande:
    Ja det är inte lätt!
    Jag blev ju lite ställd nu när den gula inte var den färgen jag trodde.
    Ella har den ljusa turkosa på väg hem, men jag hade ju tänkt att hon skulle få en till, frågan är vilken
    Kan du inte lägga upp en bild på den turkosa sen? Är sugen på en turkos sedan jag blev snuvad på min förra vinternGråter Hade beställt en sån och lite annat och paketet kom bort på postenDemon Så nån postisanställds barn går väl runt i min fina lurv nu
  • Lilla Ego 07

Nu blev det en turkos iaf till sonen :)

Matadorkids har 10% på sina lurvar just nu nämligenGlad

• Lilla Ego 07
    ängeln83 skrev 2010-08-10 16:55:16 följande:
    Nån sida som har rea på Katvig gul/rosa, body eller suit.
    Ojojoj, har body och suit i både 74 och 80 och mössan självklart då! De färgerna är ju så fina att jag skulle kunna bunkra hur mycket som helst tror jagGlad
  • Lilla Ego 07
    solouniko skrev 2010-08-10 20:55:08 följande:
    Fyndade ett par nya såna i 74/80 på T idag, för 62 kronor Ett riktigt kap!
    Åh va det du som knep dem alltsåGlad Hade dem i minnes men sen så glömde jag totalt bort dem. Jädrans billiga blev de iaf ju så grattis!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17