Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

JsN skrev 2010-04-07 21:10:57 följande:
    Känner mig rätt duktig. Kommer att känna mig ännu duktigare imorgon eftermiddag när jag varit på däckfirman.Inga jeans ännu. Men med tanke på påskhelgen lär de inte ha sett betalningen förrän i går. Nej, nej! Dels får man köra med vinterdäck, dels byter jag till sommardäck imorgon. (Bra att få tummen ur) Vi åker minibilen! Den behöver rastas!Pytte sover hos farmor torsdag kväll, funderar på om du ska hämta Stormis och så ansluter ni hos mig istället.
    Vad ska ni på för trevlig utflykt!? {#lang_emotions_dreamer}
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

SMULTRON!!!

Vilka skivor e de jag ska ha

Basic
    Sculpt
    Cardio....

???
    HJÄLP!!!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-04-07 21:25:35 följande:
    Du ska ha alla! Och även fitness+abs
    Fitness+abs e en skiva alltså!?

För visst finns de 4 totalt!?

TACK!!! Nu jävlar!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-04-07 21:30:55 följande:
    Japps! Jävlar anamma kommer man fan så långt på
    Jajjamen! i badet med dej nu!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-04-07 21:35:02 följande:
    Jag ska bara kolla lite till på Efterlyst om misshandeln i Kristianstad..Stoffe är såå trött på att jag alltid ska bara
    Som min chef då.. Vi kallar honom Alfons
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Gokväll tjejer!

Ligger i soffan med laptopen i knät, fortf dynderförkyld... Skickade mannen till grannen för lite öldrickande, han blir lite rastlös av att jag inte orkar någonting... Skulle vilja shoppa nåt fint men kan inte sätta fingret på VAD... längtar ju såå efter salg!!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 19:38:23 följande:
    kolla på fejjan =P...
    Smart! *Rusar genast*
    Mawe123 skrev 2010-04-10 19:39:07 följande:
    Jag vill också shoppa, lite nice reashopping passar mig ikväll, hoppas på mail med roliga erbjudanden och rabatter Trist med förkylning, brukar sitta i så länge också, hoppas på lite inköp som kan pigga upp
    Jag har aldrig i hela mitt liv varit såhär förkyld... jag brukar bli lite snuvig men nu har jag fått rubbet, svullen hals, som sen övergick i hosta och blodig hals å så helt igentäppt näsa/bihålor på de... FY säjer jag bara!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    JsN skrev 2010-04-10 19:52:30 följande:
    Maken har varit dålig mer eller mindre sedan början av februari. Nu var han hos läkaren i fredags och fick slemrörsvidgande och hostmedicin och kåvepenin. Och allergimedicin.Den här vinterns förkylningar har allmännt varit både värre och mer långdragna än vanligt. Undrar om det beror på att det var så mycket vinter?
    Usch, säj inte så... jag måste verkligen jobba.. men vet inte hur länge till jag orkar om jag mår såhär...
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 18:43:10 följande:
    åhhhhh så sött! Hoppas att den känns ok nu.
    Snyggaste vagnen ever! Jag e såååå nöjd!!

Gokväll tjejer!
    Jag tittar bara in en snabbis... som vanligt.. V e ju hemma denna veckan så de blir inte mycke tid här där. Men jus tnu jobbar han på tralledäcket å de kan han få göra själv
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    LJ2 skrev 2010-04-18 20:35:19 följande:
    ohh va kul o spela in låtar!! vilket minne!!! hmm.. paintball e nog ingen dum ide heller.. syster hade nåt förslag med.. typ bowla *inkl alkohol för de som kan* sen hitta på nåt kul mellan det.. *ex spela skiva, leka lekar, ta massa drygkort*sen ut o käka nån god middag.. o sen de som vill gå vidare till nåt kul ställe..
    Gokväll!

Kastar mej in i diskussionen Vi hade möhippa/svensexa för Vs bror med fru för ett par år sedan. Vi kidnappade henne hemma med hjälp av hennes mamma, sen picknick i gröngräset där hon fick öppna en massa 50 krs paket. Alla skulle köpa någon som kunde förknippas ihop med dej och bruden. Lite rolig grej. sen skulle hon även avbilda sin blivande man i lera som vi sen brände. Sen hade vi skattjakt på tropikariet, åkte till Tylö och bastade, badade i flera timmar och bara hade de gott. När kvällen kom var de bowling och tacobuffe för att sen avsluta med en hemlig taxi resa till slutdestinationen. Väl ur taxin fick blivande bruden med förbundna ögon klämma på ALLA grabbars rumpa för att hitta sin man. Sen va hade vi fest tillsammans långt ut på småtimmarna. Mycke trevligt och inte alls så förnedrande som de kan vara. Det är en av anledningarna till att vi gifte oss i smyg, för att slippa de
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17