Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2010-06-14 18:08:39 följande:
    Jag kan inte möta alla dina krav men jag köper mina oftast på Hemtex el VIllage då de har långa och vi har högt i tak. Men IKEA brukar också ha en massa färdigsydda. 
    Har varit på ikea idag å tyckte allt va supertråkigt! Tom så tråkigt att jag övervägde att sy egna men inte ens då hittade jag något roligt tyg... Inga internettips!?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Helle skrev 2010-06-14 18:08:39 följande:
    Jag kan inte möta alla dina krav men jag köper mina oftast på Hemtex el VIllage då de har långa och vi har högt i tak. Men IKEA brukar också ha en massa färdigsydda. 
    Jag e heller inge vidare bra vän med symaskinen... Vi har sån där superbra skena från Ikea... Så man behöver inte fålla varken uppe e eller nere, klipp till och stoppa i listen bara, super smidigt!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    FL Lisa skrev 2010-06-14 18:12:21 följande:
    just det...hemtex har ibland något snyggt. Just nu tror jag vi har gardiner från Hemtex, Åhlens och Jotex uppe i fönstrena.

Ikea tycker jag är svåra för deras panelgardiner har väl sån där specielupphängning..anpassade till deras skensystem
    Vi har ju en sån där skena... just för att kunna dra för fönsterpartiet om solen står på... eller för att slippa fålla
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-06-15 15:26:43 följande:
    Det vet jag mer om ikväll- ska dit en runda alldeles strax
    Skulle du vilja kasta ett öga bort mot textil avdelningen och se om de finns några roliga turkosa panellängder!? Drömmer Mönster, sommrigt men inte flickigt med gulli gull blommor.. Tufft alltså   
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Everlonn skrev 2010-06-15 15:37:05 följande:
    Jaaa, snälla Smultron och Storlis kom till Kosta med oss andra! Så kan Olivers mamma oxå följa medSolig
    NÄR e de Kosta träff!? Drömmer
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Everlonn skrev 2010-06-15 16:12:50 följande:
    Söndag kl. 11
    Rackarns, jag jobbar ju till 13....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Gokväll!

Stökis: En STOR KRAM till er! Ni har verkligen de inte enkelt... Hoppas innerligt att de vänder snart! Du får iaf fin post om ett par dagar

Bananflugan82: Välkommen till oss!

Bubblan: Du tycker inte de e liiiiite länge att spara i växa lådan!? Förvånad Men superfina givetvis!

Busbellan: I talk to your inbox! Kyss

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Helle skrev 2010-06-15 18:45:17 följande:
    Tack Det går bra, men det är typiskt att det ska inträffa massa när man är ensam hemma. Annars är det ju ganska mysigt att få vara hemma och bara mysa med ett av barnen Solig

Hur går det med den lilla godingen (valpen alltså - så det inte blir några missförstånd ? )

En kram till dej oxå! Visst e de typiskt att dom ska bli sjuka när man har som mest!? Känner bacillerna de på sej tro!?

080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17