Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-05-23 20:50:47 följande:
    Och jag saknar vår...
    Å jag älskar den
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Gokväll tjejer!!!

Sååå fin shopping smultron!!

Du som är expert på ALLT.... {#lang_emotions_dreamer} HUR ska jag göra för att mannen min ska förstå att vi behöver byta bil....!? Jag har gjort en kalkyl där vi SPARAR 15000 om året, ÄVEN om vi lånar och behöver betala ränta på en del av pengarna... MEN ICKE...... Å nej, de hjälper inte med sex... jag har verkligen försökt Har du några andra knep?{#lang_emotions_surprised}

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-05-30 21:40:28 följande:
    Det enda som funkar i det läge borde vara hot....Hota att sexstrejka istället då
    Självsäker jävel jag lever ihop med....

- Gör du de, du kan ändå inte hålla dej ifrån mej så länge....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    MammaT skrev 2010-05-30 21:43:56 följande:
    om det nu är större bil
    Jag vill ju ha mindre bil
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-05-30 21:45:29 följande:
    Ja det var det eller det som gör saken ännu bättre är att hon som hon i tråden hade handlat åt fick sina grejer Då tycker jag att du ska ta saken i egna händer och säga att då bestämmer du och han får helt enkelt lita på dig!
    Jag måste ju nalla lite på vårt gemensamma konto och det måste man ha tillåtelse till... Salg å övrig shopping behöver vi aldrig diskutera för de e pengar han inte vet om
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Gokväll tjejer!

Igår va Teolin ute med mannen.... jag jobbade... kommer hem och i vasken står ett par geggiga, blöta molo dojjor.... Dom som va sååå fina...

- Jag sa åt henne att inte hoppa i vattenpölarna med sina nya skor men hon lyssnade inte.... Hallå, vad tror han, hon e 1,5!
    I nästa mening säjer han: - Ja, men du köpte väll dom billigt!? Annars får du åka en vända till och köpa ett par nya....

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-03 16:31:09 följande:
    Nej!!!!!!

Jag blöder

Gubben e bortrest också.. hu.. va ska ja göra???

Har du ringt? Åker du in? De behöver ju inte vara något... Hur långt har du gått? Jag blödde massor i v 8 med T. Åkte in men de klarade sej alldelels utmärkt
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Jag e här. Lastbilsutställning nästa helg så min man ägnar alls in lediga tid åt att måla, putsa, koppla lampor osv...

De gick tom så långt att jag har städat bilen idag, å de har bara hänt en gång tidigare sen jag träffade V Så nu när han va hemma och åt sä ställde jag ultimatum, i morgon SKA miun bil tvättas! Annars tar jag hans plånbok och åker till statoil och gör de!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Vet inte om jag har rätt mobil nr till Stormis men jag skulle behöva hennes personnr... Typ...

NU!!!!!!!!!!

SMULTRON!?!?!?

080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17