Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Samtal från Zillstar.. service. Inte för att det jag ville ha fanns, men service att ringa...{#lang_emotions_sunny}

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 20:28:56 följande:
    Antar det var därför hon la till ett Gött! i mailet som jag nyss fick eftersom allt mitt fanns
    JsN skrev 2010-04-06 20:27:40 följande:
    Visst är det, jag har pratat med henne två gånger idag. Dessutom var hon OK att samfrakta.*går och betalar*
    Hoppade ett linne för det var byxorna/knickerserna jag ville ha som var slut. Men hon erbjöd fraktfritt på linne.. Schyyst. Men jag kunde motstå frestelsen! *stolt*

Har ju beställt leksaker från hikmet för 700:- så det får räcka för idag
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-04-07 14:17:29 följande:
    Hej i tråden!Värst vad här var tomt idag.Tack liljan för söta fina suits!!
    det är bara jag som sitter här och snorar.....(känns det som)
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-04-07 14:35:02 följande:
    Snorar du din stackare?! Shoppar du bort det då?
    sonen har smittat mig med snor...   Nej jag vill shoppa bort det men jag vet inte vad jag ska shoppa... {#lang_emotions_cool} Eller skulle vilja ha lite bra priser för att shoppa nått till sonen, annars så skulle jag gärna shoppas småfolknyheter som inte kommit än...
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-04-07 14:34:21 följande:
    Mmm det är ju stor risk.
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-07 14:34:26 följande:
    Ohh, så fruktansvärt! Vad ska vi stackars dansknördar nu ta oss till???  

(det är väl inte 1a april idag?)
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-04-07 14:41:59 följande:
    Ser framför mej när småkrypet grötar till det för fullt. Vad taskigt av honom.
    ja, men har sluppit hosta och feber och han hade säkert halsont med...
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-04-07 14:56:02 följande:
    Skönt det iaf.Här börjar barnaskaran tillfriskna. Idag är bara Alicia hemma från skolan. Igår var alla skolbarnen hemma.Hoppas att E blir bra snart också...
    åhh har ha blivit nått bättre eller?
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-04-07 15:00:19 följande:
    Ja han är bättre, men trött och blek och hängig. Funderar på om han kan få vara lite ute i det fina vädret idag. Det borde inte skada väl? Han vill ju bara ut.
    näe det kan det inte.. han inte allt för mycket feber och tar det lungt så är det nog bara bra med lite luft..
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-04-07 15:31:32 följande:
     HAn har nog inte så mycket feber längre. Ta det lugnt är han inte så bra på.
    Illa Du får spänna fast honom..

Åh b&r har fått in vv solhattar. Vet vi nått om dem? De såg ut att vara fina. Billiga med.. undrans om b&r skickar?
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-04-07 16:03:48 följande:
    Ja jag får göra det. De skickar säkert. Hattarna var små innan iaf.
    får maila och fråga Om de skickar och om storlek..
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-07 16:11:00 följande:
    Hade solhattarna förra sommaren och vi köpte samma storlek som barnen har i alla andra mössor och solhattar, blev perfekt! Förra året skickade iallafall B&R Villervalla, jag minns att jag beställde en del av Micke då åtminstone.
    Men det är ju en sån dum storlek på vv hattarna tror jag.. sonen hamnar någonstans mitt i mellan.. gjorde han på geggamoja solhatten så jag fick köpa en för stor som kanske passa nästa sommar (vill inte lämna tillbaka för den var så mycig) och en som passar i år..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17