Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-04-08 13:03:25 följande:
    Beställde från BoR i förrgår, betalade igår, tror ni att jag hinner få paketet innan helgen?
    Berpr väl på när se ser din betalning eller om du skickad med en dump på betalningen.

jag räknar med att få mitt paket jag beställde därifrån idag redan i morgon
  • Kristyr
    h80 skrev 2010-04-08 13:06:29 följande:
    jag skickade med en dump på betalningen o fick ett mailsvar "paket på väg" igår
    men då borde du ha haft det idag eller så kommer det i morgon...
  • Kristyr

Hm.. tror ni att Beanie NS Purple mössan har samma lila i sig som det lila i småfolklurven som är röd och har lila kantband? Och att den är lika storleken som Beanie NS Black, borde de väl vara, de är väl båda från våren?

• Kristyr
    Busbellan skrev 2010-04-09 11:20:05 följande:
    Det är nog inte riktigt samma färg.Vi har den lila ns mössan från förra våren och den har nästan exakt samma lila färg som på den röda småfolkslurven
    hmm då ska man lyckas hitta den..... vill ha lila mössa
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-04-09 11:32:03 följande:
    Annacill har två olika lila mössor. Kanske nån av de du söker?
    ah ska maila och fråga henne! Tack!
    Busbellan skrev 2010-04-09 11:34:32 följande:
    Ja, hon hade ju kvar den gamla också
    {#lang_emotions_sunny}

Är det samma stl på förra vårens som årets vårmössor?
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-09 15:13:58 följande:
    Äntligen kom mitt Eleraff paket, ååh så fina linnena var, speciellt kaninerna, kommer bli super fint ihop med NS shorts, hoppas bara dom passar, tycker dom ser lite små ut. Ångrar lite att jag beställde prästkrage bodyn, Meja har ju klänningen som är tänkt till sommaren och jag börjar redan tröttna på den, trots att den är oanvänd, tyyyyypiskt mej
    ja kaninlinnet är sååå fint... {#lang_emotions_sunny}

Har fått mitt stora paket från hikmet...
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-09 15:18:19 följande:
    Verkligen, sambon kommer nog tycka det är för girly på Liam men det gör iiiiinte jag Haj linnet var också fint, gillade kombon med stjärnorna på baksidan.Oooh, vad var det för nåt i det?
    Äh girly... finns inte nått sånt (typ)

Maken valde den röda småfolklurven med lila kantband framför den blå med gröna igår..

Det är duplo, en duplotraktor (som han ska få när bebis kommit), spadar och en stor grävmaskin till sandlådan..
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-04-09 18:43:24 följande:
    Oo me like. Hoppas det finns något kuligt imorgon också. Någon som vet hur NS mössorna är i storlek? VIlken ska man ta till ett huvud på 53 cm?
    fin nya katvig miniappel lila var......{#lang_emotions_sunny} eller ar!
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-04-09 18:46:47 följande:
    urtjusig
    ja... {#lang_emotions_dreamer} Ett måste köp tror jag... så får jag hoppas på nån fin småfolk t-shirt med...
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-04-09 18:57:42 följande:
    vaaaar ser du lila miniapple?
    kolla småtting på FB {#lang_emotions_heart}

Härligt material det var i VV t-shirten..
    nu fatten matchande body och nått mer strump par..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17