Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Busbellan> Fick svar från shoppen via mail, men de hade inte koll. Men gjorde en beställning så skulle de kolla upp det i morgon och makulera mössa om det var fel...

Annars har ju annacill men då blir det till ord.pris och med frakt.. nu handlade jag ju lite annat så jag fick fraktfritt..{#lang_emotions_dreamer}

• Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-04-11 20:45:40 följande:
    hmmm hade du sagt till kunde jag fyndat åt dej men lite sent nu juh... shoppade åt everlonn.....du får hänga på å kolla nästa år=)
    *påminner lite om salgen* {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_cool}
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-04-11 20:47:39 följande:
    hmmmm maxens flesta knickers som ja inhandlat e ju stl 68 =S.... tro ni han kommer simma i dem då så de ser ut som för korta byxor?? han e ju 81lång just nu.... han har ju kvar 56 or sen förra...2st tror ja.. vet inte om ja kan kränga på han dem lr om ja ska lpta illasyster få använda dem nu=)
    köpte just ett par 68or som jag tänkte ha som knickers..
  • Kristyr

ahh skönt lite bihåleinflammation och så känner jag att öroninflammation är typ på intågande på samma sida..  naaaaaaaaajjjs!{#lang_emotions_undecided}

• Kristyr
    {#lang_emotions_flower}åhh vad mycket fint katvig det finns på LLM nu..*dregglar för fullt* {#lang_emotions_heart}
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-04-12 19:14:41 följande:
    jag vet inte om dom ändrat strl.. innan var dom TOKSMÅ. maila babyshop och be dom jämföra med katvigs mössor eller liknande
    de skulle vara normala i stl nu, har mailat babyshop och frågat...
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-04-12 19:50:19 följande:
    tackar=)... kändes så osäkert när tentan var över, du vet ju hur det känns ;)....nähe tro ja ska ta å stifta bekantskap med min nygamla vän "samarinen" =S..... ja va får man inte utstå för dessa små bebbar=P.....
    test nya kompisen losec istället
  • Kristyr
    h80 skrev 2010-04-12 19:44:36 följande:
    ok, tack. finns de på nått mer ställe än babyshop?
    vet inte, har inte undersökt det närmre...
  • Kristyr

Tröstshoppade fina suit och body på köp nu från smultron på morgonkvisten...{#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17