• SOL10

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej, hoppar in med en fråga; bus o rackartyg nämner nästa molosläåå på fb - har ni sett några förhandsbilder eller har nån koll på printsen som kommer?

• SOL10
    Buttelina skrev 2010-06-10 09:54:39 följande:
    kolla på eleraff tex. en fotbollsförkollektion
    Tack! Ja, fotbollarna var det jag hade koll på , började fundera på om jag missat en massa annat. Snokar runt lite på de danska sidorna:)
  • SOL10
    ängeln83 skrev 2010-06-22 07:43:51 följande:

Godmorgon flickor.

Här vaknade barnen vid 5.30 idag, kan inte riktigt hålla med om att det är morgon då

Såg just på FB att B&R fått mail från Molo, en massa lådor med höstkläder är skickade och borde anlända imorgon eller på torsdag, wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Såg detta, borde det inte har dykt upp i ngn dansk butik? Nån som sett redan? Otroligt så nyfiken jag alltid blir vid Moolos kollektionssläpp ha, ha.
  • SOL10
    Smultronhjärta skrev 2010-06-23 09:10:12 följande:
    Jag tänkte precis skriva samma sak Bara något liiiiitet skulle kunna stilla mina begär för dagenTungan ute
    Eller hur???:)
  • SOL10
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-11 13:41:28 följande:
    Det är bara FÖÖÖÖÖÖÖR varmt just nu alltså, längtar efter hösten!! Blöööööö
    Håller nästan med... VAR försöker ni shoppa för 50 %?
  • SOL10

Hu, vad jag gillar Molos kollektion. Men innan beställning.. har någon sett manchesterbrallorna IRL, o likaså den gröna skaljackan? (Har den svarta sen tidigare, men den ser läcker ut!)

• SOL10

Vet ni om det finns ngn affär med Molo i eller i närheten av Strömstad?

• SOL10
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-08-23 12:41:34 följande:
    Ni som beställt och fått hem NS hoodtröjor, hur är dom i storlek nu då?
    Vilken strl tog ni i förhållande till storlek på barn?

Dottern vill ju megagärna ha den svarta hooden, men det är svårt med storlekarna så jag har inte fått ändan ur och beställt än...
    Tog 130, sonen är drygt 120 cm - perfekt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17