• SOL10

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

mammaLS skrev 2011-04-20 21:24:44 följande:

Hej!

Är det nån som gjort en beställning på Bellabo? Jag beställde den 11 april och har fortfarande inte fått något paket från dom. Hur lång leveranstid har dom igentligen, nån som vet?

Mitt har inte dykt upp (molotröja). Lång väntetid... mot vad man är van vid. Oj, så glad jag blir om ngn har ett tips på molos hajbadbyxa i strl 134/140... Verkar inte finnas.... Eller ett linne från förra året.. Hajtokig kille här!
  • SOL10
    Busbellan skrev 2011-04-21 09:40:50 följande:
    Jag behöver jeans och byx (ej mjukisar) tips till August. Han har ju massa fodrade NS som jag tycker är för varmt att använda nu och helt plötsligt minskade antalet byxor rejält. Nån som har några tips?
    Inte med knapp i midjan utan mudd av något slag
    pop har med mudd i midjan!
  • SOL10

Tittade just i höst/vinter katalogen - knas man är när man blir sugen på vinterkläderna haha! Hörde att en del höstplagg kommer redan om en vecka men ej säker på om det var Molo som avsågs???

• SOL10

Här blir det den blanka jackan med oranga detaljer o säkert det tvådelade setet man ser i blått (fast kanske i grönt). Och biltröja och vargtröja:)

Buttelina skrev 2011-05-31 18:36:15 följande:
    ja kolla i länken. ganska mycket repriser :/ meeeen den gröna är ju underbar!!
  • SOL10

Var gång mailar de ut att det var siiista rean med sååå dålig hemsida...

RååSa BuBBlan skrev 2011-06-14 20:54:28 följande:
    kommer inte längre än till sidan två på Molo Obestämd
  • SOL10

grattis du leder...:)

Pepper79 skrev 2011-06-14 20:56:28 följande:
    är på sid 9 nu iaf så snart igenom
  • SOL10

jag har stoppat på s 2....................

RååSa BuBBlan skrev 2011-06-14 21:06:52 följande:
    blev det nåt?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17