• SOL10

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Oj, har redan köpt bpndgård, hjälm o safari men det lär bli mycket meer!

• SOL10
    ChokladMoshin skrev 2011-01-05 09:33:49 följande:
    Förresten, nån som beställde från MPV rea och fått det.
    Beställde ju en overaqll billigt och fick bekräftelse på att hon skickat den 28/12 tr4odde den skulle kommit nu.
    Nej, mailade o frågade igår...
  • SOL10
    Buttelina skrev 2011-01-08 20:21:22 följande:
    varsågod
    SmillaMilla skrev 2011-01-08 20:05:35 följande:
    Fiiint. Gillade bil skorna!
    ja dom var jättefina!det beror ju på hur man vill att dom ska sitta. jag kommer ha dom på bella som tunika:

Fina bilder! Bilskorna, de låga du köpt, går banden att öppna/justera? Sonen har höga vrister, måste dessutom ha strl 34, ja stooora fötter! Har haft cuba cars o hajjar men då i "höga" modellen...
  • SOL10
    Buttelina skrev 2011-01-08 20:39:50 följande:
    banden är gummiband suuperbra för sonen att bara trä på själv. dom är inte hårda heller så dom spänner inte på vristen
    Det låter bra, de andra blev för lite använda pga att de var knepiga att få på.. Prövar npg låg modell då, om jag hittar strl 34:)
  • SOL10
    maugu skrev 2011-01-09 09:15:09 följande:
    Du-pocorn som du tjatat om Vad är det? Har du några bilder?
    Fanns med i senaste numret av mamma - superfin t-shirt. Blå m popc.
  • SOL10
    Tjollabolla skrev 2011-01-09 19:26:59 följande:
    Har du sett den kortärmade på okidoki med gröna kantband o helprint?  Såå fin!!
    Den har jag beställt, tar slut snabbt ryktas det:)
  • SOL10
    ChokladMoshin skrev 2011-01-17 19:01:09 följande:
    Ni som vet och kan allt
    Vilken skaljacka är bäst, Po.p eller Molo??
    Ska ha till min mellantjej som inte går på dagis, men som ändå ska tåla det mesta
    Jag har en av varje, Molos e snyggast, pops bäst på dagis!
  • SOL10

Fina bilder i bt! Men, påslakansetet - vid varje beställning (hm 3 på en vecka) så har jag tvekat trots 3 plagg i safariprtintet som jag älskar.. Vad tyckte du om setet? Ej sett det IRL..

• SOL10

Någon som vet var jag kan hitta molos nya bilskor i strl 34? eller i allafall se innermått då jag kan beställa ? Storfotad liten kille här:)

• SOL10

Funderade på att sända ett svarsmail o säga att de måste skrivit fel siffra? Och OBS!! bara tom torsdag!!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17