Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-06-03 21:29:09 följande:
    Men du, så gör vår jävla box med!! Å alltid på desperate!!! Eller på femman...

Bilen som kom var han som skulle hyra deras hus, gamle käre Paul Young...

Underbara sommarbilder i BT alla! Så ljuvliga fina barn allihop. Å den söta lilla dunbollen med såklart
    och Annie Dark:
    Ja!!!!! Tusen tack Hjärta. Jag gissade att det annars var nån fr sjukhuset som skulle meddela om det felaktiga barnet.

Å dumma box! Det retliga är att jag var hemma, men maken ville kolla en annan grej och jag sa att jag inte ville spela in det då detta hänt förut (dessutom på SVT med True Blood, inte heller poppis!!!). Å så händer det! Måste ju gå att "förlänga" den automatiska inspelningen med 5 min eller så. Får nog sätta maken på lite forskning om det. För detta är ju helt värdelöst! Men tur att FL finns
    THEA och Grodan skrev 2010-06-03 21:29:01 följande:
    Vilken sässong är det nu?
    Ingen aning. Kollar bara på TV, inte DVD.
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    stökmamma skrev 2010-06-03 22:04:51 följande:
    du har ingen aning om hur högt i strl dom gick? dom kanske har hemsida förresten?
    Vilken frakt önskas . Fick ju tummen ur igår kväll...
  • Stormis
    stökmamma skrev 2010-06-03 22:11:08 följande:
    min sitter tyvärr kvar
    ta  det enklaste av dom billiga men till (postnr 82022) Konsum, Bergvik tack
    Fixar det och inboxar summan i helgen då
    Greksmurfen skrev 2010-06-03 22:11:08 följande:
    ni ska iväg på salg igen lr ;)............ har som sagt aldrig varit på katvig =P........hmmmmmmmmmm
    Du känner ju oss...
  • Stormis
    LJ2 skrev 2010-06-05 11:59:57 följande:
    Hjärtatänker på Lovas familj i deras svåra stund just nuHjärta
    Gråter
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-06 20:40:33 följande:
    Åh Hemglasskillen ska jag terra i veckan! Vi behöver små glassar eftersom vi håller på och lär Max det där med att man får bara en per dag och han tjatar h å l i mina öron

För övrigt så har Max sen i onsdags börjat med en ny grej.... "Dani säger att Max får blåsa mer bubblor" Dani säger att Max inte behöver sova nu",Dani säger att Max ska äta många glassar", "Dani säger att Max ska få många bullar"..DaniEL är hans gudfar men han säger då rakt inget av alla dessa grejer Tokiga unge som hittar påDrömmer
    Ha, "känner" jag DaniEL och dig rätt så säger han visst dessa saker. Fast inte när du hör .
  • Stormis
    Busbellan skrev 2010-06-06 20:41:43 följande:
    Ellas fot är lite över 15 cm och hon har storlek 27 i de skorna (fast de lila)
    Om du kollar på MPV så tror jag innermåttet som står på de skorna där ska stämma ganska bra
    Åh, tack. Springer in till MPV och tjuvkikar .
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-06 20:49:22 följande:
    Mycket möjligt De två tillsammans är som i en egen liten rosa bubblaHjärta När vi var uppe nu så fick Max en digitalkamera i present så nu måste jag börja tänka mig för eftersom jag insåg när jag tittade igenom kamerans bilder att både min ena skinka och bröst har fastnat på bild när han skulle gå på toa med sin kamera samtidigt som jag duschade
    Helt övertygad. Återigen Daniels verk .
  • Stormis
    hzl skrev 2010-06-06 20:57:35 följande:
    Wiiiiii! Fina molo lurv jackan är snart här! 30% känns helt ok också
    Varifrån?
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-07 12:28:18 följande:
    Jag sitter och funderar på om jag köpa mig en klänning..Stadmotivet med fjärilar på,någon som vet om kanten på den klänningen är Molorosa? Haha med det menar jag alltså cerise som cups,inte den skrikrosa som dalmatiner och inte den rosa som är på prästkragarna..Rörigt jag vet men jag hoppas ju på cupsrosa
    Kan inte säga nåt om cups, med det är absolut inte dalmatinrosa, men inte heller prästkragerosa... Jösses vad mååånga rosa det finns .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17