Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-06-07 20:46:04 följande:
    Preggi: Jäklar i min låda vad många plagg du köpte Antar att ditt köpsug är något stillat iaf

Stormis,Solouniko,1 och 1- Tack Nu ska jag bara känna efter ifall jag "får" köpa två klänningar samma dag-råkade ju köpa en från Småfolk tidigare idag*snacka om reakåt*

Undrar var närmaste Cubus finns,jag har aldrig ens varit i en sådan affär..Drömmer Finns dock perfekta rosa 3/4 leggings på Gekås som på Lova bli ypperligt fina leggings. Överkomligt pris på 29,95:-

MammaT: Inte sett några skor på Gekås- endast tvådelade set för 129:- (tror jag att det var-samt keps en annan gång)
    Allt snack om PDL fick mig att gå in där igen och NU finns hela mitt önskade set Demon.
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-07 20:57:54 följande:
    Oh no..inte en chans att Stomis pyntar 80 spänn i frakt

Jag måste nog dra en repa igen och se ifall mina önskemål som var slut finns igen...
    Exactamente . Men nu kanske jag kan tänka mig ett par guldleggings, även om de är i 98/104 *desperat av okänd anledning...*. Så hojta om du hittar nåt mer Drömmer
  • Stormis

Btw - LILJAN:

Jag har en långärmadtröja (inte direkt sommarsuit...) med önskat guldprint, dock de som är aningens mindre, men fler. I 68 om det är inrtessant .

• Stormis
    Greksmurfen skrev 2010-06-07 21:03:51 följande:
    smultron...vilken hemsida?? tycker det pratas lite allt för mkt om FYND nu =P

preggi: stackars liten =(..... det kan ju gå snabbt.. när maxen blev magsjuk (vinterkräksjukan) å blev han ju uttorkad på 5-6 tim=S... du ska inte ringa å prata med barnakuten?
    pompdeluxe.se
  • Stormis
    Greksmurfen skrev 2010-06-07 21:03:51 följande:
    smultron...vilken hemsida?? tycker det pratas lite allt för mkt om FYND nu =P

preggi: stackars liten =(..... det kan ju gå snabbt.. när maxen blev magsjuk (vinterkräksjukan) å blev han ju uttorkad på 5-6 tim=S... du ska inte ringa å prata med barnakuten?
    eller var det Småfolk? - Småvi . Molon vet jag inte. Annars har jag ganska bra koll på henne .
  • Stormis
    Greksmurfen skrev 2010-06-07 21:11:39 följande:
    hahaha... ja det e sbårt å hålla koll=P...
    på tal om den vita med guldgubbar på... tusen tack för den vita kortarmade i stl 92 jag fick till maxen.. han e sååååååååå fin i den =),,, fins det fler bra reos så säg t =P....
    om maxen e fri från ögon och öron inflammtion till helgen så blir det nog en kosta outlet tripp...... N BORDE dem fått in det nya =P.....

Ja, den är ju sååå fin, men min plan med IdaT var dagiskläder och vit med guld känns sådär...

Köpte däremot en ljuslila tunna kofta/tröja med fåglar på. Den hade on idag -"Mamma, jag ääälskar den"... Sötfisan.

• Stormis
    lillronya skrev 2010-06-07 21:32:56 följande:
    Hej i tråden!
    Nu har vi varit på grillkväll med Nikitas klass. Trevligt!
     Vad händer här?
    Läste tillbaka nyss. Usch, vad tråkigt .

Annars så tror jag att det är dags att rodda ihop Katvig på lördag Drömmer. Du ska inte med?

Och du - ang Pompdeluxe. Om K är 88-89 cm så "måste hon ha 92 va? 98/104 drunknar hon i? Jmf med Anjelin. Dessa är ju bara sååå snygga:
    http://www.pompdelux.se/p/webshop-webshop-girl-shorts-capri/344-denise-capri-jeans
    Men dessutom är kanske de knapparna dumma? Knappast nåt som hon fixar själv, men hur viktigt är det för en tre-åring? Kan de ALLTID gå på toa själv i alla kläder?
  • Stormis
    THEA och Grodan skrev 2010-06-08 22:07:13 följande:
    Åh, heeeeej Skall ni på Katvig på Lördag? Plats i bilen? Drömmer
    Alltså vi har inte pratat oss samman nåt alls. Hade hoppats att hon skulle dykt upp här idag. Men det lutar åt att vi åker då och att det finns plats åt dig .
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-09 07:12:23 följande:
    go morron

vad läser jag???? katvig salg? Drömmer

vilka ska åka???? Nån som vill kika liiiite åt bubbelbebisen? Hjärta
    Hej gumman!
    Hur är det med dig? Alla här har undrat så och varit så oroliga . Katvigsalg med start på fredag. Vi är nog några som åker på lördag. Jag kan säkert hjälpa en Bubbelmamma . Verkar som att en viss Bubbelbebis behöver nya kläder jue Solig.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17