Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

FL Lisa skrev 2011-02-15 11:10:25 följande:
    haha...nä jag skojar jag bara. har inga planer på att prångla på dig allt.

brukar du shoppa mailingbags från T eller? måste verkligen klicka hem lite sådana nu om jag ska orka få iväg kläderna
    ska fixa länk till dej från ebay =) snabb leverans superpåsar och ca 50öre st =) om du e ntressserad då dvs;)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Ocikatten skrev 2011-02-16 06:41:02 följande:
    Guten morgen!
    Tänkte bara höra om alla köper sina klädesmärkningar hos namnband.se
    Eller om det finns något alternativ?
    Jag har varit bortskämd med få barn hos dagmamma och inte behövt märka, men nu väntar dagis runt hörnet... Obestämd Antar det är lättast att köpa band och sy fast runt tvättlappen eller nåt? Så kan man ta bort den igen?
    ja namnar bara lite billigar ekläder =P, de andra e det inga andra på maxens dagsi som har så dem känner ja igen direkt ;)
  • Greksmurfen
    ChokladMoshin skrev 2011-02-16 09:07:15 följande:
    Vann igår en autkion på T, en ny Katvig sommarsuit i stl. 80. Hon hade skrivit 30:- i frakt och jag trodde hon sklrivit fel, kostar ju bara 12:- liksom.
    Hon svarade att hon skickar i vadderat kuvert för 30:- och om hon skulle paketera det som vanlit så skulle det bli 24:- för hon vågar inte chansa på ickeskrymmande......ööööööhhhh rullar hon ihop plagget eller?
    Jaja, mitt fel, det stod ju 30:- tur jag vann det för 61:- så 91:- för en helt ny är ju bra ändå.
    Himla vad jag babblar idag, dags att göra sig ordning för lunch och shopping med mina tjejer och svägerska
    HAHAHA.....skrymmande =P..här skickar ja ju tom lurvar som icke skrymmande   
  • Greksmurfen

hmm nähepp om man ska ta å packa lite fb-paket å skicka iväg=P.....så fort melina somnat av sin alvedoneffekt=/......hade 39graders gfeber idag lillstumpan =(

• Greksmurfen

go kväller=)

här har ja fyndat nere på name it de hade 75% i hela butiken =)..............var rät utplockat iag med fyndat massa fina leggings till melina i stl 74 å 80 perfekta basleggings hela 20kr st =På baströjor till axen stl 104 för hela 13kr st =P sen ullunderställsbyxor för 50kr=P.
    hmm tro ja råkade få med mej dublett i stl 80 leggings rosa å lila....

lillronya: såg så fina haremstukbyxor lite baggy sådär stl 152 tro du inte ngn av dina hade kunnat hadem ?!? fannsa mass i jeans i dem stl med... 75 % e ju alltid trevligt=).. måste dit igen imorn då ja la undan lite med.

• Greksmurfen
    lillronya skrev 2011-02-16 17:34:02 följande:
    Vilken massa fint du har shoppat!

Hmm jo 152 brukar funka. Svårt när man inte vet vad det är för modeller och färger och så.
    Bra rea iaf!
    Vad kostade de från början?
    just det ja två harembyxor till maxen i stl 104...hmm dock lite osäker på om de kommer passa iår.. dem e rätt stora=/....lite linnen blev det med till max å mellis....hmm missade säkert ngt=P
    harem va ju lite baggyodell såååå fina var dem.. med kanpo i midjan halvmörka lite tvättade typ.. mkt fina tro dom skulle kosta 70kr lr ngt nu sen var det mga vanliga modeller typ er raka.
    tröjorna kostade ju bara 50kr annars så dem e ju billiga baströjor..tips=)....
  • Greksmurfen
    Duntoffla skrev 2011-02-16 17:35:55 följande:
    Najs med sån bra rea! Leggings för 20 pix är ju inte dumt.
    det e lagom..säg t om ni var i behov av 2 par =P som sagt de råkade f följa med hem i dbeltt..hade inte redigt koll på att=P...
  • Greksmurfen

busbellan: du letade vinterkläder va?!?!
    ska till kosta imorn dsåg att de hade abekos vinterkläder å reade nu för 99kr delen =) går up i stl 140=) vill du ja ska kolla till dej?!?

• Greksmurfen
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-19 22:55:20 följande:
    Blinkar snällt.....
    Busbellan skrev 2011-02-19 22:53:07 följande:
    Den är en 98
    Du får fundera annars får jag säkert den såld till nån annan
    Vi hoppar nog...
    hahaha........vad har du på hjärtat ;) =)
  • Greksmurfen

en liten fråga e ju sugen på ida t salg här men ja ekonomin tillåter vella inte det egen´tligen så det blir vella å handla med lite extra för att tcäka bensinkostander isåfal..... vet ni vad som är omtyckt av ida t samlingen??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17