Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

tvättar efter färg mer ...dock så har inte allt det hjälpt ens =/......fast det enda som ja missfärgat var penseerna.

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2011-03-16 17:22:11 följande:
    Snygg!!!
    :) thanx...e supernöjd då vagn inkl syskonsits, dubbelt regnskydd, enkelt regnskydd, dubbelt uvskydd, gick på 4500kr =)
    i sverige skulle det kostat  runt 7600kr
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2011-03-16 18:05:51 följande:
    Åh du fick de alltså att skicka till Sverige? När jag bad om ett undantag så var det tvärstopp-inte en chans! Vilken tur att det då fanns andra butiker som struntade i det där förbudetDrömmer
    jasså när var det ??
    ja jag skylde lite på att det var så dyrt där ja bdde etc med denna vagnen ;)..............hehehe
    så jag e nöjd ...den e betald nu å d skulle få in dem i lager imorn typ å skicka då=) weeeeeeeee
    vilken har ni?
  • Greksmurfen
    ChokladMoshin skrev 2011-03-16 22:27:39 följande:
    Gokväll!
    Tror ni stl. 56 i muddisar skulle kunna funka som knickers på min Mini i sommar?
    Måste ha mera i popcorn printet, ljuvliiiiiigt ju <3
    satt åtänkte detsamma till meoina...... vill ju inte att det ska se ut som förkorta byxor..... men stl 56 borde vella funka va??!
    jag hoppas på å hitta en provkollektion med en popcornklänning =P på salgn...åhhhhh tänk va ljuvligt =P
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2011-03-16 22:31:06 följande:
    mmm, denna är farlig, man äter lätt för mycket
    en lätt liten tårta som ja kan rekomendera varmt ;)
    två marängbottnar på ica typ =P
    ta å smält ner marabouchoklad blanda samman med creme freaish lägg imitten sen på med lite grädde å hallon på muuuuuuuuuumma=)
  • Greksmurfen
    ChokladMoshin skrev 2011-03-16 22:33:55 följande:
    Ja, det vore ju ljuvligt. Perfekt när dom kan ha stl. från provkollektion ju. Stl.68 är det va?
    Tror kanske 56 skulle kunna funka, ska invänta ngt bra erbjudande och testa.
    jo... hmm har tvättat melinas kläder nu =( måste med sorg plocka bort en massa suits =(......lr så får hon ha dem ngn gång mer här hemma ;)......massa favvisar : pippifåglar, orschide, kanin, puzzel mm =/....... i stl 74 har hon har en molo å det e kycklloingarna..hmm ska bara hitta den ...undra vart ja kan ha lagt den =/.....
  • Greksmurfen
    stökmamma skrev 2011-03-16 22:48:41 följande:
    måste testa nån ätbar variant på denna
    e du allergisk mot ngt lr?
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2011-03-16 23:07:52 följande:
    Dela med dej av resultatet då.
    Men inte finns väl kexchoklad utan laktos/mjölk?
    ChokladMoshin skrev 2011-03-16 22:51:21 följande:
    Ja, dottern fyller ju år i nästa vecka så jag måste nog provbaka en till helgen först.
    Ja det är nog bäst.
    det finns kexchoklad med hög kakaohalt=) som istort sett är laktosfri eller laktosreducerad=)
  • Greksmurfen
    WTF skrev 2011-03-17 13:17:59 följande:
    Är det någon som vet hur Ida Ts t-shirtar är i storlek?
    tycker nog de e lite mså...dem krypmer lie i tvätten med.jag har tagit stl 104 till min men an hade kunnat ha 110 med å han är 92-93cm lång
  • Greksmurfen

hej hopp=)

e så stolt över maxen han har slutat med blöjor helt nu på dagen=) har bara nattetid just nu där e han inte redo å slut än iaf =) men det e rätt tidigt ändå för en kille å vara 2år å 4mån =)........såååå skönt att daigs äntligen lagt ner lite möda på han med=/...de ansåg ju att dem som var över 3 skulle få lite mer hjälp å sluta med blöja =O typ...........

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17