• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

H I L L A skrev 2010-11-05 14:06:27 följande:
    Åhhh rosa ?! Det fanns inte på mitt Kappahl. Måste kolla i stan sen när jag är på Forex.

Den är ju helt underbar !!!
    Trodde jag hade bestämt mig för den röda KIK KID klänningen till julafton, men denna är mycket finare!!!
    Visst är den fin Glad jag köpte både den röda o den vita. Vilken storlek tog du? Den rosa var inte så fin tyckte jag
  • h80
    H I L L A skrev 2010-11-05 14:23:39 följande:
    Köpte 86/92 till Hilda. Du också ?
    ja, var lite osäker o min lilla vägrar prova, men den såg ju lagom ut på din tjej så det blir nog bra
  • h80
    SmillaMilla skrev 2010-11-05 19:58:22 följande:
    Alltså fanns den bara upp till 86/92?
    nejdå, minsta storleken är 86/92
  • h80
    maugu skrev 2010-11-07 10:39:04 följande:
    God morgon!
    Är det någon här som ska på salgen?
    Som skulle kunna tänka sig att vara bud?
    Ingen lång lista utan endast storlekar (2 st) välj fritt
    inboxa mig om du vill
  • h80
    trunken81 skrev 2010-11-07 21:12:31 följande:
    Tack, hon är underbar Hjärta
    GRATTIS! (jag har nog handlat av dig på t tror jag Glad)
  • h80
    solouniko skrev 2010-11-07 22:52:34 följande:
    Här har overallen varit på någon vecka, fast inte molon utan en annan Har varit så lerigt/slaskigt men nu så är det vit fin snööö överallt så jag tror det blir regnbågspremiär i veckan De har dock lovat kring -10 grader så brr vad kallt Blir skönt att åka till värmen i Skåne och Danmark Såg att det skulle vara kring 7 grader varmt på onsdag, rena rama sommaren
    nja sommar vet jag inte, mer regn o blåst......usch....föredrar faktiskt den norrländska kylan
  • h80
    solouniko skrev 2010-11-07 23:25:07 följande:
    Jo, jag förstår vad du menar. Ibland kan -20 här kännas skönare än -5 i Sthlm tex för att det är så rått, kallt och blåsigt där. Sen med snön också så känns det inte lika kallt heller. Så -30 som vi har ibland är inte alls så hemskt som det låter faktiskt Frågan är ju om man ska ha fleece + skaljacka på sig i Köpenhamn eller stora dun fjällräven?
    Håller verkligen med dig, Sist vi var hos syrran (förra vintern) lämnade vi Lund o 3 grader o regn o kom till henne o -32, snö, klarblå himmel o sol. Tyckte faktiskt vädret var bättre hos henne :)

Jag hade nog satsat på fleece+skaljacka
  • h80

Behöver hjälp. Letar småfolksfilt, den med små rosa äpplen, vet att jag har sett den i nån webbshop, men nu hittar jag inte...........nån som vet?

• h80
    stjärna4 skrev 2010-11-08 18:07:19 följande:

Såg att LLM har 20% på fleece och blir lite sugen på att köpa jacka eller overall till min snart 2-åring!Vet inte vilket jag ska köpa,egentligen vill jag bara köpa för att de är så fina :))) Tänker att det är bra med en fleeceoverall att ha när hon sover i vagnen!Blir 92 bra då?Om jag ska köpa jacka vad ska jag då ta för storlek?Någon som vill råda mig till vad jag ska köpa och storlek!Hon är ca 84 cm och 12,5kg!

min 2-åring som är lite större än din, 88cm o hon har en fleecejacka i 92 baby, en 2 junior o en 98 o alla funkar :)
  • h80
    h80 skrev 2010-11-08 16:43:05 följande:
    Behöver hjälp. Letar småfolksfilt, den med små rosa äpplen, vet att jag har sett den i nån webbshop, men nu hittar jag inte...........nån som vet?
    ingen?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17