• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-11-16 22:06:30 följande:
    Men hallå?
    Vad håller Tradera på med?
    Sökte just på Molo och fick detta tillbaka:
    Denna sökning var tyvärr lite för bred. Vänligen begränsa sökningen lite för att vi ska kunna visa alla träffar på ett bra sätt.
    det kommer upp vad man än söker på .......var så igårkväll också
  • h80
    Duntoffla skrev 2010-11-16 22:27:41 följande:
    Apropå leksaker, vet någon vad klossarna/bitarna i plast heter som är kanske ca 2 cm i tjocklek och har piggar på sig åt alla håll. Man kan sätta ihop dem lätt och bygga flygplan, hus etc med dem. De fanns redan på min tid.
    Kass förklaring men jag kan verkligen inte komma på namnet och nu letar jag såna till Noel (om det finns vill säga)
    ååhh, jag vet precis vilka du menar........men vad 17 heter det??   tror vi kallade dom för noppor
  • h80

Ang. de där leksakerna så har jag försökt få tag på dom i över ett år.......finns inte i leksaksaffärer. Det finns en nyare variant med mycket större piggar, inte alls lika bra.
    Pratade med personalen på öppna förskolan (de har dom där) o de finns tydligen att beställa från nått ställe som bara säljer till förskolor

• h80
    Duntoffla skrev 2010-11-16 22:38:37 följande:
    Åh vad synd! Minns som sagt de från min dagmamma och nu finns de på Noels dagis. (han har min gamla dagmamma som fröken nu så hon har säkert tagit med dem dit)
    jag hade också sånna som liten, men känner du nån som jobbar på dagis så kanske de kan beställa till dig
  • h80
    Duntoffla skrev 2010-11-16 22:53:18 följande:
    Jo, det är det nog banne mig. Men är det där alltså bara en sida för förskolor då?
    jag vet faktiskt inte, har inte sett den när jag har letat förut
  • h80
    LitenBlomma skrev 2010-11-18 19:29:59 följande:
    Jag tänkte beställa Katvig tröjorna men ska till Po.p på måndag så jag håller i pengarna lite.
    jag beställde också, men blev lite osäker på vart man skulle skriva rabattkoden?
  • h80
    LitenBlomma skrev 2010-11-18 20:07:04 följande:
    Fick du rabatten skrev du den rätt Drömmer
    nej, det fick jag inte (trodde att det skulle synas sen) tog förhandsbetalning o mailade o frågade......skrev koden i kommentarsrutan
  • h80
    SmillaMilla skrev 2010-11-18 20:46:03 följande:
    Skulle skrivas i presentkod rutan.
    hm, den såg jag ju, men tänkte att det inte var någon presentkod.....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17