• h80
    Malo skrev 2010-11-18 21:53:30 följande:
    Någon med tips på snygg mössa till regnbåge overallen? Hade gärna haft en rånarluva men det blir lite väl mycket mönster.
    vi har nova stars svarta
  • h80
    Ocikatten skrev 2010-11-20 20:19:46 följande:
    Ramlade in precis - trött efter att ha varit 10 mil iväg på smyckesparty! Skrattande
    Jomenvisst är airbrush helt underbart!! Hjärta
    Ja, ja, nattlinne, men det får du utstå... Skrattande

Då tycker du att jag ska snoka reda på mer billiga grejor till dig eller?? *as-garv*
    Min första tanke är att hör med Illerhiller i Limhamn (jag jobbar nästgårds) om de har nån utförsäljning så kan jag kika inom efter jobb!
    vet du om de har rea på illerhiller?
  • h80
    Ocikatten skrev 2010-11-20 20:50:28 följande:
    Tänkte mest efter jul när de hade lite rea nu efter sommarn.
    aahhGlad får åka dit efter jul då. Köpte ju bara 68 till lillan på salgen......liiiite dumt eftersom hon har 68 nu o börjar nog snart växa ur det
  • h80

ingen här som är duktig på att photoshoppa? (ledsen för ot)

• h80
    ängeln83 skrev 2010-11-21 11:56:09 följande:
    Hade för mej det, läste tillbaka men tyckte det var lite väl långt tillbaka för att svara då

Ojdå, måste vara ganska långt va? Eller det kanske är Meja som är kort? Meja var 67 cm på 6 mån kontrollen
    Svårt med storlekar när dom växer fort, jag köper nog 80 till Meja, beroende på märke.
    oj, om Meja var kort så är ju Elsa mini Glad hon var 61 på 6 månaders...
  • h80

shoppingsugen......ingen webbshop med rea/erbjudande (minpluddevutt o funkybabay har jag redan shoppat på)

• h80

ååhh mätte precis lillans lurveoveraller. Hon använder fortfarande sin 68 (som är stor på henne) o jag vill ju börja använda 74:an. Nu jämförde jag dom.........o 74:an är mindre än 68:an

• h80
    Ocikatten skrev 2010-11-21 14:03:16 följande:
    Näe, fasikens vad surt!
    jaaaa, 74:an passar säkert nu, med tanke på hur stor 68:an är, men den kommer ju bara passa nån månad eller så
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17