Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-08-21 20:41:49 följande:
    Ja precis.
    Jag satte dom antingen i nacken eller på tvättrådslappen på sidan.
    Liam har aldrig klagat över att dom skavt iaf, o han brukar vara ganska känslig
    jobbigt på katvig som inte har någon lapp i nacken då får det bli tvättrådslappen!
  • Kristyr
    Vikctoria skrev 2010-08-21 20:48:17 följande:
    Jag använder såna här:
    www.namnlappar.se/namnlappar.se/

Klisterlappar som man enkelt bara tar bort sen. Blir inga märken, eller nåt av dem. Ett tips är att klistra på märket några timmar innan plaggen ska användas, då sitter de bäst. Mina sitter kvar i tvättmaskinen, i gummistövlarna etc.. och tas bort hur enkelt som helst!
    bara att dra bort dem då när man ska avnamna??
  • Kristyr
    jompa skrev 2010-08-21 20:57:17 följande:
    Handlade lite nya Katvigar idag. Blev lila/gul och den som heter eggplant eller nåt liknande. Den var superfin, finare än lila/gul tom men den är ju oxå superfin.
    Gillade dock inte den brun/turkosa. Skulle vilja se sen blå/blåa om den är så där härligt djupt blå. Nån som sett den irl?

den du köpte finns på funkybaby...

har beställt blå/blå mössa..

• Kristyr
    lillronya skrev 2010-08-21 22:08:43 följande:
    Är det jag som är knäpp eller? Jag kaninte komma in på mysgrodan alls nu.

Tänkte mejla igen om mina NS-grejor som fortfarande inte kommit.
    Beställde shorts och sommarklänning den 7 juli. Är faktiskt intresserad av dem längre. Men vill gärna ha mina pengar...
    gissar på att shoppen har stängt nu..  trodde hon skulle stängt redan i jan

Men hon brukar ju sköta sig så bra, så konstigt att du inte fått sakerna..
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-08-21 22:16:27 följande:
    JA jag vet att hon skulle lägga ner, men om tar emot beställning och pengar får man ju skicka grejorna...
    Busbellan skrev 2010-08-21 22:14:38 följande:
    VA???
    Har du inte fått nåt gehör från henne än???
    Blir riktigt förvånad faktiskt
    Nä ingenting.
    Hon brukar svara jättesnabbt på mejl men jag har inte hört ett ljud.
    superkonstigt
  • Kristyr
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-21 23:07:17 följande:
    Jag me Glad Fast jag var lite sen. Iofs i stl 68 men den funkar fint på min lillplutt iaf då det är korta ärmarFlört

Ronya: Kanske bäst att du mejlar hennes privata då, den med petra lavette el vad hon heter för det kanske är därför som det blivit nåt strul.
    74an tror jag att det var jag fick Perfekt nästa sommar
  • Kristyr
    Trojan skrev 2010-08-22 13:44:21 följande:
    ni experter hjälp mig...
    Köpte förra året (tror jag) till min kille molo tröja och byxa. byxorna är orange/röd randiga med långa lila muddar. Tröjan är samma färg och med en lila knapp i halsringningen.
    Dessa kläder har blivit favoriterna verkligen och skulle så gärna vilja hitta de eller några liknande igen.
    Har varit inne i en del shoppar men kan ej finna det.
    Någon som vet om de finns eller nåt liknande och i sådana fall vart?? (nätshop)
    vore evigt tacksam =)
    Säljs nog inte längre i nån shop. Du får leta på tradera....
  • Kristyr

undrar vad man ska hitta på för kläder till barnen på lillasysters dop...*hmm*

skjorta och finbyxor går ganska bort faktiskt.. Jag gillar inte.
    ryschpysch går bort på lilesyster. Kollade småfolk och kanske en äppelklänning på syster... eller? och en äppeltröja på storebror till småfolksnickisar? *funderar*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17