Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lisabecka skrev 2010-08-13 10:01:42 följande:
    Vi har Molos lila randiga/ med stjärnor på andra sidan till den lurven.
    *hmm*
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2010-08-13 13:50:15 följande:
    Ktavig´s rosa/rosa är superfin till
    nova star rosa med tror jag kan passa...
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-08-13 15:00:24 följande:
    Köp en Ozone, bästa vagnen ever
    Det finns ju en som heter pro bordeaux, den är ju lila. Annars fanns det inge vidare fina färger bland 2011:orna. Är sååå glad att vi beställde våran candy pink i tid, den nya rosa är ju super trist.

kan man lägga ner sitsen så det blir fullt liggläge eller är det en formad stol?

• Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-08-13 16:32:15 följande:
    Det blir ju fullt liggläge fast sitsen är ju ergonomisk. Jag föredrar ju ergonomisk, då små sitter så mycket bättre i dom och Meja sover nog bättre i vagnen än i sängen.
    hmm okey....... sugen på att byta ut emmaljunga city crossen, men det får bli efter mjukliftstiden då..
    blir den lite ihopfälld?
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-08-13 16:56:33 följande:
    Hej i tråden!

Här pratas det barnvagnar.
    Jag sålde vår sittvagn igår så nu är vi nästan utan vagn. Stora barn nu.
    Har dock kvar tvillingvagnen ett tag till. Himlans bra att sätta fast småttarna i den när man ska shoppa.
    åhh den är bra att ha kvar.. Kommer ha kvar vår till de är 15 eller nått.. om den håller..
  • Kristyr
    Stormis skrev 2010-08-13 19:19:24 följande:
    Hur lång är hon nu? Karla var 80 förra sommaren och vi hade 86. Den satt bra hela vintern (och hon var 86 i januari). Kanske hade hon tom kunnat ha en 80... Fast ni bor ju längre norrut och har kallare längre. 92 dock hade hon drunknat i.

Hur lång är hon nu och om du ska köpa molo vilken stl skullde du välja då?

• Kristyr

Stormis> Då verkar hon hålla typ samma längd som min buse. Om det blir en molo så blir det 98 tror jag.

Har iof köpt en 104a pop skaloverall.. men den kan/ska dras åt i midjan enl. personal på pop. 104 var den som hade en näve i grenen.
    Hade 86 på molo i vintras.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17