Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-08-09 22:00:01 följande:
    Ok. Tack för tipset! Ska kika runt lite.
    Kolla efter Kik Kids klänningar också
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Morning flickor.

Här tog vi sovmorgon idag, Meja har sovit som en stock 18.15-09.00 , värre än sin pappa ju.
    Är fortfararande irriterad över den gula lurven , men idag åker den tillbaka, sambon som nästan aldrig brukar kommenterar barnens kläder frågade igår vad det var för ful sak jag köpt

Tänkte beställa en jacka till Liam idag, han har ju bara 2 st, ska jag ta den bruna med gröna kantband eller den grå med röda?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-10 09:26:52 följande:
    Härligt med sovis Här började dom banka på taket 07.00 Kräks vareeeeenda morgon *gäspa*

ha ha ha, så pappan gillade med andra ord inte den gula

Ååååå va svårt val!! Båda dom är underbara!!
    Ja det var inte dumt Liam somnade senare men sov lika länge, enda nackdelen är väl att det blir svårt att få honom i säng ikväll

Ha ha, näää, han höll med mej angående att det såg ut som en radioaktiv spya

Super svårt, som sagt, båda är fina, men vilken är finast?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-10 09:34:50 följande:
    Hua kommer jag kunna gilla en radioaktiv spya? Drömmer

Jag tycker nog kanske ändå att den grå/röda är liiiite finare, men bara hemskt hemskt liiiite
    , ska bli intressant att se vad du tycker om den. Kanske är det jag som är knasig?, många andra tycker ju att den är skit snygg, men näää, jag klarar inte av den alls.

Mmm...men åååh va svårt det ska vara då, såg att Matador hade lite lägre pris och där fanns ju bara den bruna, men så vill jag ju ha luva och det var det ju inte på deras.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Testade 86an på Meja nu, vad tycker ni, är den fööööör stor, ni ser ju ungefär hur mycket uppvik det blev, ska jag ta 80 istället?
    O nej, färgen är inte alls sådär fin, den går verkligen inte fånga med kameran.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Busbellan

Men åååååh vilken underbar lurv, är det Polar?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Minatre skrev 2010-08-10 09:56:34 följande:
    Ängeln: så där såg lurvoverallen ut på min dotter i våras då hon var runt halvåret (hade då storlek 80) men jag tyckte det fungerade rätt så bra i och med att hon ändå låg i vagn mest. Nu när hon är 11 mån så sitter lurvoverallen perfekt på henne. Men jag ska villigt erkänna att jag är sugen på att klicka hem en 86:a att ha framöver
    Ja  det funkar ju absolut, längden stör mej inte så mycket, mest bredden tror jag. Men ska hon kunna ha den tills våren så kanske det är dumt att byta till mindre, och tanken är ju att hon inte ska använda den riktigt än.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-08-10 10:00:18 följande:
    Japp
    Drömmer Meh...nu fick jag ju en till att vela mellan ju
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-08-10 10:07:10 följande:
    Då fick jag ge igen lite
    Jag hade ju inte tänkt köpa den lila innan du la in bild, men nu tror jag vi måste ha den
    Ha ha, jaaaaa
    Den lila är ett måste, tror det är min favorit färg på lurv ever.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    h80 skrev 2010-08-10 10:12:08 följande:
    jag hade tänkt beställa den gula, men ser den inte ut som på bilden? jag hade nog tagit en mindre storlek, ingen ide att köpa stort bara för att det ska passa länge..........när den passar bra så har det kommit nya fina lurvar som man vill haGlad
    Nej den ser inte ut så, den är mer grön och skrikig irl, tyvärr Hade den varit så fint gul så hade jag behållt den men nu åker den tillbaka.
    Mmm, lite så jag tänker också, men tänk OM det inte kommer några fina till våren
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17