Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-08-10 10:17:20 följande:
    om jag nu inte ska köpa gul.....vad ska jag då ta? overall i 74 till lillasyster o jacka i 92 till storasyster, funderar på lila eller partypink, nån som tycker nått om dom?

Då ska du ta lila Iaf till den minsta. Fick hem den lila igår och den är helt underbar.
    Såg party pink i helgen och den är fin men jag tycker den passar bättre till lite äldre barn.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    h80 skrev 2010-08-10 10:31:54 följande:
    så kanske lila overall till lillan o partypink i jacka till stora.............jag som inte skulle köpa några lurvar i höst

Det blir nog kanon
    Ha ha, inte jag heller eftersom det inte skulle komma några fina, men tji fick jag Flick färgerna tycker jag är lite få och tråkiga men till Liam skulle jag kunna köpa hur många som helst.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nu är jag helt övertygad, det får bli Polar lurven till Liam, frågan är bara om man ska köpa den lite billigare hos Matador eller full pris+frakt hos Babyshop bara för att få med luva?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-10 12:15:58 följande:
    Jag hade aldrig kompromissat bort en luva
    På julafton är jag tjockare än jultomten...

Ha ha
    Luva är ju verkligen mysigt iof...*fundilerar lite*
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-10 12:26:07 följande:
    Inget att fundera på!! Babyshop blir det
    På julafton är jag tjockare än jultomten...

Ja 60 kr är väl inget att snåla om iof
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Tips på mössor till Polar lurven?, har tänkt ha röd NS, men visst borde väl Molos regnbåge funka?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-08-10 12:33:22 följande:
    Regnbågen funkar utmärkt, även katvigs grön/mint och lila NS
    Mamma till Nora, August och Ella

Bra O lila NS har vi ju också. Då ska vi bara hitta lite mössor till den lila också.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Girly rainbow finns inte i vanlig mössa va?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    MiniM3 skrev 2010-08-10 12:41:38 följande:
    Alltså jag ringde precis babyshop..Och mina lurvar va skickade i fredags..Inget paket ännu och det brukar ta bara 1 dag från dom ..Jag har inte heller fått något skickat mail?Liksom lurvar för 2000 kr och tänk om dom är borta? :(Det borde vara någon gräns att dom måste ha spårning på det tycker jag  

Men vad skumt, jag beställde i fredags och fick mail typ efter 1 timma att dom var skickade och jag fick dom igår. Hoppas verkligen dom kommer till rätta, inget roligt alls när man lagt ut som mycket pengar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nu är Polar lurven beställd, MED luva
    Tog 116 i denna.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17