Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

movie skrev 2010-08-11 17:32:25 följande:
    Jag är molo lurv oskuld än så länge får hoppas jag blir av med den snart.

Ängeln: Funderar ju på din kik kid lurv ser så mjuk o skön ut
    Jaaa den är helt underbar, gillar nästan Kik Kids lurvar mer än Molos, dom är mjukare, och super smidiga med dragkedja hela vägen.
    Go for it
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2010-08-11 17:52:51 följande:
    Kan man hitta Kik Kid lurvoveraller nånstans?

Ängeln: När beställde du den fina fina turkosa från B.shop?
    Har fortf. inte fått mina som jag beställde i fredags
    Finns en Kik Kid på FB

Vaaa? Jag beställde igår och fick idag.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    jean1 skrev 2010-08-11 17:43:05 följande:
    Jisses vilken aktiv tråd detta är, ingen chans att läsa ikapp om man inte varit inne på ett tag ! Ni verkar ju iaf ge schyssta matchningstips, fick bla förslaget att matcha den lila lurvoverallen med en girly rainbow mössa och det kan nog bli riktigt fint! Men, finns det printet inte på en vanlig modell utan bara som "babymodell" med knyt?Någon som har denna till sitt barn? Bild? Osäker på modellen...www.babyshop.se/system/search/product.asp är denna bättre?www.luckylittleme.se/product.asp...

Ja här går det undan

Girly rainbow är super fin till den lila lurven.
    Tyvärr finns den inte i vanlig mössa.
    Jag gillar den första modellen bäst, har den till dottern, ska se om jag hittar nån bild
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

quote][quote-nick]jean1 skrev 2010-08-11 17:43:05 följande:[/quote-nick]Jisses vilken aktiv tråd detta är, ingen chans att läsa ikapp om man inte varit inne på ett tag ! Ni verkar ju iaf ge schyssta matchningstips, fick bla förslaget att matcha den lila lurvoverallen med en girly rainbow mössa och det kan nog bli riktigt fint! Men, finns det printet inte på en vanlig modell utan bara som "babymodell" med knyt?Någon som har denna till sitt barn? Bild? Osäker på modellen...www.babyshop.se/system/search/product.asp är denna bättre?www.luckylittleme.se/product.asp...[/quote]

Här kommer bild Vårens i storlek 3-6 mån på 10 mån busa

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2010-08-11 18:18:23 följande:
    Får kika in där då, hur är dom i stl. jämfört med Molo´s lurvoveraller?
    Ska tydligen ha barn i November......

Hum, har ingen Molo att jämföra med just nu, kan mäta om du vill?
    Dom är nog ganska så generösa i storlek.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-08-11 18:21:52 följande:

Här kommer bild Vårens i storlek 3-6 mån på 10 mån busa
    söööötfisen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    [/quote]

Hon blir helt tossig när man tar fram kameran , ler så stort hon bara kan.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

movie skrev 2010-08-11 19:49:58 följande:
    Ängeln: Min dotter är ca 57 cm kommer hon drunkna i kik kid, jag kommer väl kanske inte använda den riktigt än men om 1 månad iaf?
    Naeh jag tror nog den kan funka, här är Meja 4 månader i overallen, 5,6 kg o 60 cm lång. Det går ju alltid att vika upp
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    jean1 skrev 2010-08-11 19:45:17 följande:
    Men gud så fin!! Både dottern och mössan! Mössan ser riktigt fin ut, tusen tack för bildhjälp .
    Älskar den mössan, tyvärr var den ju lite stor i våras och användes knappt men till hösten kommer den användas flitigt, såååå fin.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    jean1 skrev 2010-08-11 20:17:06 följande:
    Hm, jag tog strl 6-12 mån till min nu 7 mån tjej - hoppas den inte blir för stor! Dock tog jag mössan med lila knytband, tänkte att det skulle matcha den lila overallen extra bra . Ser verkligen fram emot leverans av dotterns första Molo lurv!

Den borde nog funka, vet inte hur storlekarna är denna kollektionen, min är ju som sagt ifrån vårens, därav dom rosa banden
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-08-11 21:15:24 följande:
    Ursäkta att jag slänger in en bild till här i tråden, men jag behöcer hjälp!ser denna lagom ut eller bör han ha en storlek större?
    Mamma till Nora, August och Ella

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17