Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Nån sida som har rea på Katvig gul/rosa, body eller suit.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nån som kommer ihåg vad shopen heter som hade grymt bra priser på Katvig?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Sitter här och velar nu igen...ska skicka tillbaka denna och byta mot lila men ska jag byta till en storlek mindre?
    Denna var ju verkligen stoooooor, behövdes nog egentligen lite mer uppvik och den är ju tok bred.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2010-08-10 19:35:52 följande:
    Beror ju på när du vill hon ska ha den. Om du ska ha den typ snart så skulle jag tagit en mindre, ska du ha den i vår så skulle jag nog ta samma stl.
    Tanken är att hon ska använda den så fort det finns tillfälle, än så länge är det ju lite för varmt.
    Vore ju kul om den passade även till våren men den kommer nog vara lite väl stor hela hösten/vintern. Hum...nä jag byter nog till 80 istället.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2010-08-11 08:03:41 följande:
    Trollhättan-jönköping mer affärer tack
    Bombom fick jag fram när jag googlade
    Krakelspektakel ligger den i centrum?
    Lägger mej i lite
    Krakel ligger i centrum, ligger dock liiiite off så ta adressen om du ska dit. Bombom finns tyvärr inte kvar längre.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2010-08-11 09:19:42 följande:
    Tack då slipper jag leta efter något som inte finns Glad kartan är utskriven
    Ha ha, precis...lite surt att leta och till slut komma fram till en nerlagd butik. Såå synd dock att den inte finns kvar längre.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-08-11 17:17:35 följande:
    mmm mums hängde upp alla våra 15 lurvar och bara tittade på dom haha såååå fina ju! dock bara 13 av dom som är molo gahh hur ska jag kunna motivera för gubben att vi behöver 2 till Drömmer eller kanske 3 till Tungan ute *fina i höst ju*
    OMG 15 st?
    Här hänger bara 2 just nu, fick hem den 3:e idag men det veti sjutton om jag vågar hänga upp den så sambon ser den , han tycker det räcker med 1 höst jacka per barn *tråk gubbe*

Hum...skaffa en bebis så behöver du ju MINST 3 till
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-08-11 17:23:58 följande:
    jaaa men dom är ju så fina ju haha men det är galet. dock ligger några i växalådan, favoriter som jag hittat på salg och varit tvugnen att bunkra.. men 10st av dom passar nog hmm ett barn till just nu går han inte med på haha. får smyga in 2st till oj just det jag budade hem en på fejan igår med haha jaja man lever en gång

åh vilken fick du hem idag?
    Mmmm, svårt att sälja dom små raringarna. Men är dom i växalådan så är det ju helt ok, vore värre om man sparade på alla som är för små, det hade sambon aldrig gått med på

Fick hem fiiiiiiinaste Polaren idagHjärta
    O så har jag ju skickat iväg den gula overallen och bytt mot en lila som jag hoppas kommer innan helgen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Butte
    Glömde ju...BIIIIIIILD

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Preggi skrev 2010-08-11 17:25:21 följande:
    Hur tycker ni att lurvarna är i strl i höst?
    Har äntligen bestämt mig för vilken men nu velar jag om strl...
    Dom är mindre än vårens iaf. Liams 110 från hösten är mindre än 110 från våren.
    Så jag tycker man kan gå upp en storlek om man velar mellan två.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17