Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2010-08-13 08:33:41 följande:
    Älskade Millas hummel hon hade förra året Vet ju iofs inte hur mkt den tål osv då hon mest åkte vagn Men snygg är den Nu har jag sett den kräkgulgröna lurven live, och jaa den ser INTE ut som på bild. Men jag gillar den ändå Den gråa med lila kanter var också APsnygg och även den turkosa härligheten HUR ska man kunna välja? Måste man välja?  Men min favvo blev nog ändå den mörkgråa vantfleecen med rosa och lila detaljer, uuunderbar!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se

Men Hummels har väl högre vattenpelare än Molos va?
    Har bara haft Molo som jag varit super nöjd med men det vore kul att testa nån annan också.

Nä bilderna luras ju ganska så rejält, fick en chock när jag öppnade paketet
    Den turkosa är lovely, Liam fick den och den lila, men är även sugen på den bruna och på den grå med röda kantband, men det får nog bli senare på rea isf, han har 3 luvar nu och det får räcka.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-08-13 08:40:27 följande:
    Joo Hummel har 10.000 och molo 8.000. Är SÅ sugen på en hummel i år igen till Milla, men köpte ju nyss en ny regnbåge så njaa det känns lite överkurs Men jag älskade verkligen våran och de nya fäårgerna är ju suuperfina! Sålde just våran 74 men provade den innan och den satt som en smäck

Haha förstår att du fick en chock Alla lurvar är fina. Milla har två bara i 80 men de börjar bli rätt precis så de kanske får bytas ut mot 2 eller 3 nya
    Fast vad jag har hört så är dom väl ganska så lika funktions mässigt.
    Mmm, regnbågen är verkligen tok fin.
    Jag och sambon diskuterade overaller igår, han gillade den svarta Hummeln fast tyckte att det var lite trist färg på overall och barnen syns ju inte lika väl i den. Regnbågen tyckte han var jätte fin, men lite dyr då, men väntar vi till lön så blir det nog den

Mjaaa, en ny regnbåge och en Hummel blir ju ganska så dyrt

Ha ha, jaaaa, den var inte riktigt vad jag hade förväntat mej precis. Meja får nog bara en overall, hon har redan 4 st andra höst jackor så. Blir nog inga problem för dej att köpa 3 nya lurvar
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

[quote][quote-nick]solouniko skrev 2010-08-13 08:54:27 följande:[/quote-nick]

ChokladMoshin skrev 2010-08-13 08:46:42 följande:
    Ja, eller hur! Näe,dags att ta tag i dan här, blir jag sittandes här så shoppar jag bara, som om jag kommer kunna invänta rea i November MUAHAHAHAHA; NOT!! Visst kan man ha 15-20 suit i stl. 56, 62 & 68??
    SJÄLVKLART
    anette 81 skrev 2010-08-13 08:48:14 följande:
    hur lång är din dotter om hon fortfarande kunde ha 74 i hummel
    Hon är 78 cm nu och snart 1½ år, men den kommer ju naturligtvis inte passa hela vintern och den  satt alldeles precis nu. Var bara tvungen att prova den en sista gång innan den fick flytta vidare Här finsn bilder på Milla i overallen solouniko.blogg.se/2010/august/hummel.htmlMen du ängeln, det står ju verligen LIAM på den svarta hummeln juu!
    [/quote

Ha ha, jaaa jag vet , det gör ju det. Den svarta är verkligen ap snygg.

Hum...regnbåge eller svart Hummel?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-08-13 09:03:08 följande:
    Ja, regnbågen är ju dyyyr om man köper den vanliga. Än så länge klarar vi ju oss med babymodellen med dubbladragkedjor och jag föredrar den då det känns smidigare. Den är ju billigare som tur är men sen blir det dyyrt En fördel är ju att man utan problem verkar få mer än halvapriset när man säljer vidare sen iallafall!

Nä, 3 nya lurvar är nog inget problem att fixa Bara välja vilka som kan vara svååårt!

Svårt val mellan regnbågen eller hummeln, men jag rösat nog på hummel ändå eftersom ni aldrig provat det Blir nog skitsnyg med fina färgglada väpnarluvor till
    Ja 1500 kr är ju en del för en overall, o sen ska man ha vinterskor också, o sen måste ju Meja ha vinter kläder också så det blir ju dubbelt upp, fast hon får ingen dyr overall denna vintern
    Ja det är ju kanon bra andra hands värde på dom, jag köpte ju en Molo på T för 800 kr som Liam har haft 2 vintrar, nu sålde jag den för 850 kr DÄR kan inte gubben klaga över mina dyra inköp

Mja jag är nog mest sugen på Hummeln faktiskt, ju mer jag tittar på den destu kärare blir jag
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-08-13 09:23:58 följande:
    Oj, nä det var verkligen ett riktigt kap Ja fy om man får fler barn, speciellt en av varje då får man ju köpa dubbelt så mycket av alla favvisar Dyyyrt! Ja, jag röstar nog på hummeln! Den är verkligen sååå snygg! Och ja, Liam skulle passa perfekt i den DO IT

Ja det var det verkligen Så nu behöver jag ju bara lägga till några hundralappar till en ny overall.
    Ja klädkontot har verkligen dubblerats...typ gånger 4 , finns ju såå mycket mer att köpa till flickor.

Är nog mest inne på Hummeln just nu, gillar när det är dubbla dragkedjor också. Ja den får det nog bli. Nu måste jag bara klura ut vilken storlek vi ska ha också.
    Hur är dom i storlek?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-08-13 09:49:12 följande:
    ängeln83 skrev 2010-08-13 08:20:05 följande:
    Undrar också
    Sitter här och velar mellan Hummel och Molo.
    SUVERÄÄÄÄN! minst lika bra som molo!!!
    Jag tror jag är övertygad nu
    Turkos el svart Hummel.
    O vilken storlek ska jag ta?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nu har jag bestämt mej, det blir en svart Hummel
    Men vilken storlek ska jag ta?
    Liam är nog strax över metern lång, 110?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-08-13 10:30:48 följande:
    God morgon!!
    Nån som vet om det kommit in hummeloveraller på nåt mer stäle än LLM?
    Naeh jag har kikat runt lite men hittar dom bara där.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-08-13 10:39:29 följande:
    Jag har fått mått mailat till mig på en i storlek 116, om det kan hjälpa dig nåt?
    Ja tack Velar mellan 110 och 116 men den sist nämnda blir kanske lite väl stor, men tar gärna måtten Ska nog maila LLM om måtten på en 110 också.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-08-13 10:50:29 följande:
    Dessa mått fick jag från LLM på en hummel 116
    innerärm: 34 cm
    innerben: 44cm
    nacke --> gren: 69 cm
    Tusen tack
    Vilken Hummel ska du köpa?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17