Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2010-12-22 10:25:00 följande:
    Ja, det tycker man. 

Jag skulle behöva ett alternativ på stan dock. Fler tips?
    jag hade nog satsat på sportaffärerna
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2010-12-22 19:28:04 följande:
    Jaa nu blir det absolut storlek 80 Har bara 10 suits i 80!! Behöver ju massa fler
    Jag har idag fotat minst 20 suits i både stl 74 och 80DrömmerMaken sa till mig att jag fan måste sälja några eftersom vi egentligen bara använder våra klänningar som han så snällt räknade också
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-22 20:16:26 följande:
    Å hur många klänningar kom ni upp till då Flört
    Njae..det var inte såå många ändå..han fick det tydligen till 54 stycken..sen ligger ju en del i tvätten också påstår han- jag tvättar ju sällan numera Han klagade inte ens på antalet klänningar för de används ju iaf..värre var det med suitshögenDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-12-22 20:27:17 följande:
    Drömmer
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-22 20:27:59 följande:
    54!!! Förvånad
    Ha ha...är det illa kanske? Jag inser ju att jag har lite sned syn på det där med mängd/antal/behov
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-22 20:31:43 följande:
    Men du, va det inte du som sa att jag var galen som hade typ 40 klänningar Glad Så sitter du här och har många många fler än mig ser jag nu. Tur jag precis har köpt en till då Flört
    Är det nu jag inte borde erkänna att jag hoppas på lite fler klänningar i någon kalender ikväll?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-22 20:35:49 följande:
    Teolin har typ 10 klänningar som används nu, ligger ett par i växa lådan inför sommaren isf...
    Men för att kontra kan jag säga att Lova har två par byxor, iofs oanvända..likadant så har hon kanske fyra tröjor. Detta då i gällande storlek.
    Många suits och alla bodys är numera utsorterade
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-22 20:55:32 följande:
    Själv har jag 6 el 8 kommer inte ihåg nya NS brallor i stl 110 ligger o väntar på sonen..... det känns ju som värsta skattgömman ju Flört
    du och jag egot...du och jag :p
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2010-12-22 21:05:58 följande:
    Oj då... Vilka finns där som jag vill ha?
    ha ha..stl 80 utrensat finns multiflower,sländor,lila stjärnor,vårens regnbåge, poetry,äldre moloprint med rosa blommor med blad + annat nytt från Småfolk,Katvig och Ida t.
    Sen är det lika mkt beggat ocksåTungan ute
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God kväll flickor!

Idag har jag och resten av Hallands befolkning varit på mellandagsrean Gaaalet mycket folk och jag stod i kassakö i en timme inne på Pop

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-12-26 19:59:29 följande:
    Ja jag har funderat ganska mycket på att börja blogga, men jag vet inte...
    Är rädd att det blir för privat. Dessutom vet jag inte hur man gör.
    Smultronhjärta skrev 2010-12-26 19:50:20 följande:
    God kväll flickor!

Idag har jag och resten av Hallands befolkning varit på mellandagsrean Gaaalet mycket folk och jag stod i kassakö i en timme inne på Pop
    Godkväll!
    Fyndade du nåt då?

Jag har ägnat de senaste timmarna åt att titta på trolltyg i tomteskogen och sex in the city med de största tjejerna här. Mysigt.
    Åh Trolltyg såg vi på julafton två gånger- värsta nostalgin

Jag har fyndat massor idag! Sex par leggings,en klänning,en WS till Lova, tre tröjor,en pyjamas och två velourzip till Max på Pop, sen köpte jag en stoor kasse på H&M med massa saker till hela familjen. Sen köpte jag ännu en Adidaswct till mig självTungan ute
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17