Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-16 18:50:41 följande:
    Ja, den är liten!
    Ella har 110 i den och den sitter perfekt, 104:an har vi fått göra oss av med
    Hur lång är Lova?
    Hon är 76 cm kort..kanske ska testa då..
    solouniko skrev 2011-01-16 18:51:20 följande:
    Ja det tror jag absolut att hon kan, redan nu kanske? Hur lång är hon? FINASTE modellen på tröjor
    Men vad bra- NU ska jag beställa

Tack flickor
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2011-01-16 18:50:39 följande:
    Det borde hon ju. Hur lång är hon nu?
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-16 18:48:59 följande:
    Jo, det är sant... men dom där jobbiga nattningarna.... vägra duscha bråket... Asa ut allt och inte plocka undan... Repa pappas baslåda.... ja du vet, alla dom sakerna blir ju dubbelt så tuffa..... Man ska aldrig säja ldrig men dom tankarna är långt borta.... VÄLDIGT långt borta!

Fast jag e ju faktiskt bara 25.....
    Du har gott om tid på dej att ångra dej.
    Såg inte dig först..men tack till dig ocksåKyss
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2011-01-16 21:06:08 följande:
    God Kväll!

Har suttit och laddat ProListern så nu är det 33 auktioner på väg ut. Slängde ut 12 igår också. Hoppas T går bra nu bara.

Shoppas det något?

Bubblan: Hoppas bebis tittar ut inom en snar framtid nu.

Solouniko: Finns ett sländlinne här i stl 92 om du fortfarande är intresserad?
    Jag hoppas på detsamma..synd dock att sidan verkar vara väldigt belastad då bildvisningarna krånglarObestämd
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

På tal om Molos klänningar i dubbelstorlek..H U R tänkte danskarna där???
    Långa och korta i ärmenObestämd (eller så är min unge konstigt skapt kanske

Jag är sååå glad att det är enkelstorlekar igenTungan ute

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2011-01-17 08:48:53 följande:
    God morgon!

Säger här också, lycka till Råååsa bubblan! Tänker på dig i dag!

Själv sitter jag hemma med magsjuka o huvudvärk. Kanske man skulle shoppa lite. Men jag har fortfarande inte fått svar från ajabaja om softshelljackan finns. Beställde ju i onsdags och betalade direkt. Meilade i lördags o frågade om den fanns. Men inte ett ord mer än en orderbekräftelse.
    Jag fick mail nu på morgonen om att mitt fanns- och då har jag inte ens mailat och frågat
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Hoppsan- nu blev det ett köp-nu

Har igår inventerat i vårt lurvlager..konstaterade att vi saknade ett par hallon/gula lurvbyxor och idag så låg de där och roooopade högt mitt namnDrömmer

Fast ni som har använt dessa byxor förut..blir det av att man använder jacka+byxa framför overall? Lova har nu ett set med lila/grönt, ett hallon/gult och så hade hon visst en turkos/rosa overall..tur kanske iom att party pink i 92 är galet stor! Åh det går ruggigt dååligt att motivera den där fruityoverallen som jag känner att vi "behöver"Cool

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2011-01-17 13:10:06 följande:
    *ASG* Tror du verkligen att Lova har lurvar så hon klarar sig?
    Vete katten men jag måste ju motivera ett overallköp med något*sugen ju*
    Kanske om man inte använder set så mkt...eller om jag kanske egentligen inte gillar den turkosa..eller om vi behöver ha två overaller om den ena ska tvättas..
    Jag inser faktiskt själv att mina motiveringar är skitdåliga
    Nä nu kom jag på det! Lova är en råååsa tjej och vi har ingen overall att använda nu som är rååsa (iom att party pink är för stor)
    Se där...fixat! Ska bara hitta ff först som för att motivera lite extra
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Just ja...någon som har köpt vårens lurvar och kan säga hur de är i storlekarna? Antar att de även denna säsong är småDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Håhåjaja..Butte butte säger jag bara

Nu har jag fastnat på Trendsales också, någon som kan hjälpa mig hur jag nu ska gå tillväga för att kunna betala mina nya synder?Drömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17