Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2010-12-28 07:38:13 följande:
    Smultron: Du som är gekås expert, vet du vad fleecefilt (stor) med hello kitty kostar?
    Molly fick en i julklapp som ska ut på T
    Stora som är stor som ett överkast till enkelsäng kostar 149:-
    De mindre varianterna som är  runt130x170 kostar 80kr
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Idag hoppas jag på Smallkidspost..Aldrig har jag beställt därifrån och lyckats få mina varor innan jag nästan glömt bort att jag har beställtDrömmer Och nu väntar jag på två paket därifrån*voj voj*

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lissats skrev 2010-12-28 11:59:01 följande:
    Vad har era 1åringar haft för ytterkläder på våren? Vi hade en overall (molo lurv) i höstas men den användes knappt då jag tyckte det var "jobbigt" att klä på. Använde jacka istället. 
    Men nu kanske det blir egna promenader så då kanske en overall är bäst? 
    Har ni några smarta tips, det är som en djungel ;)  
    På våren har vi lurvar från Molo, både jackor och overaller, sen har vi skaloverall och WS från Pop. Dessa används mest- sen har vi ytterligare en drös jackor också,bara för att de är fina
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Sådär...mitt tänkta prolistande uteblev men jag orkade iaf lite FB..  Fast jag måste ju ändå tvinga mig själv att nyttja de där fyra gratisannonsernaDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-12-28 18:08:38 följande:
    Smultron:
    Vilken storlek har Max i rockafella jeansen? och är det ställbar resår i midjan på dom?
    Han har 3-4 år och jag upplever de inte som små i storleken trots att de flesta shoppar säger det.. Supermjuka,smala och med ställbar resår i midjan,tryckknapp dessutom
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-12-29 12:14:17 följande:
    ahh, de finns ju i rätt storlek för min tjej......borde inte, men VILL. Vad tror ni, 98 el 104 till nästa vinter till en som är 89cm nu, 2år o 3mån nu.
    Tja..Max fyller 4 i februari och har 98 på sina nu
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    alvide skrev 2010-12-29 12:35:04 följande:
    De kanske är stora i storleken?
    Nej det tycker jag inte... men det är så svårt med ålder..min pojk är liten för sin ålder,flickor brukar vara mindre etc..
    Vi har en regnbågejacka i 104 som ff hänger med lapparna på..tror den får flytta iom att det fortfarande inte är använd pga att jag tycker att är för bred och sitter därför inget vidare på min smalis
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-12-29 12:38:15 följande:
    hur lång är han?
    han är 96 cm..kolla kurvan för din dotter nästa år så blir det rätt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-12-29 12:41:21 följande:
    hm, bvc kurvan i vår bok går bara till 2 år......finns det nån kurva på nätet? hur sitter de på honom? stora? precis? tror du 104 hade funkat
    Japp- 104 hade funkat iom att man har skorna som håller upp
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17