Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-09-06 21:00:21 följande:
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...

nuuuuu är butte glad
    näääää den hade jag velat ha grattis till dig iaf
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    Buttelina skrev 2010-09-06 21:49:53 följande:
    melizza skrev 2010-09-06 21:14:40 följande:
    näääää den hade jag velat ha grattis till dig iaf
    jag har den i 110 och den är såå älskad! har velat hitta denna i 122 länge. glad är jag ser jag en till nånstans så ropar jag
    ååå jaaa jag har med letat som en galning efter en sådan.....vi har också en i 110 men den är bra sliten och nu snart för liten 
  • melizza
    Tjollabolla skrev 2010-09-07 10:42:29 följande:
    hej flickor! Nyss hemkommen efter babysim. Usch Lia trillade i omklädningsrummet och slog i huvudet i golvet, hon satt upp och trillade bakåt. Golvet är ju stenhårt. Hon gallskrek ett bra tag... Tror ni det är ngt man måste kolla upp?? Hon sover lugnt nu..

Avskyr det badhuset! Dom har ingenstans att göra av bebisarna när man byter om! Inga stolar, ingen mjuk matta, ingenting! Hade med mig handdukar, men så sitter hon ju o drar i dom såklart så dom är ju aldrig där man lägger dom... *förbannad*

Sorry, vad tvungen att kräka av mig lite!
    usch o fyy för lillan.....hoppas det inte är nåt allvarligt och att hon bara sover en stund efter simmet

jag brukade ha med mig bilbarnstolen till Stella när vi gick på babysim och jag brukade sätta henne med endast blöja och en handduk i den medans jag tog på mig och sen tog jag på henne och sen gick man liksom.....i den ordningen för annars sitter dem och bir jättevarma.....jag brukade även ta med en vattenflaska eller kex som hon kunde sitta och roa sig med medans jag bytte om......där vi badade fanns inte heller nåt bra för bäbisar
  • melizza
    Tibell skrev 2010-09-08 10:09:04 följande:
    Puffar lite =)
    jag brukar tvätta mina lurvar i 40 grader med sköljmedel och sen torktumlar jag till nästan torrt.....då blir dem jättegosiga och fina
  • melizza

usch med gnälliga skrikiga barn.....hoppas alla era barn somnar snart så mammorna kan dricka sitt kaffe och familjeliva lite

har ni sett dem fina katvig lurvarna?? jag blev lite sugen på den lila

dem finns på www.smatting.se

• melizza
    Damien och Adrian skrev 2010-09-08 12:41:44 följande:
    de är sådär, kan inte konkurrera med molo tycker jag.
    har du sett dem irl?? jag skulle vilja klämma lite på en innan jag bestämmer mig
  • melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-08 17:11:50 följande:
    Tror du det? Drömmer

ja blir det en snoppis som kommer ut så funderar vi på Noa, gillar korta namn och det ska gå ihop med Ida

Jag gillar Axel åxå, men Bubblis skrattade så hon ramlade omkull när jag sa det   " nääää det få bebisen inte heta heller, det sitte ju på armen, ha ha ha "
    hahaha sötnosen vilken gullig kommentar.....jag skrattar gott åt hennes kommentar nu
  • melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-08 17:43:23 följande:
    fin shopping i bt....måste nog ta och skaffa mig lite gul/lila katvig......jag var lite skeptiskt till dem först i början men jag börjar gilla dem nu när alla lägger in fina bilder på dem
  • melizza

gahhhh

jag beställde vinterkor och fick dem idag och det fanns ju mått på den sidan men när jag mäter hemma så skiljer det ju nästan 1 cm så nu tror jag inte att dem kommer att passa till vintern

vad ska jag göra?? blir så jäkla sur för man tror ju att dem måtten ska stämma ju Skrikandes

• melizza

om man köper vinterskor nu.....hur stora ska man köpa??? räcker det med ca 2 cm större än foten?? dem ska ju inte användas ännu men hur mycket hinner foten växa tills dess dem ska användas tro????

vad hade ni köpt??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17