Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

var det nån mer än jag som köpte av denna säljaren??
    jag har för mig att hennes auktioner var billiga i köp nu så flera tryckte på köp nu knappen

http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=118859693

(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    Rååsa Smurfen skrev 2010-09-24 21:15:49 följande:
    godkväll  har inte shoppat på länge nu så är helt lost .. vill har de rosa velour byxorna  stl 104  och råddjurs tröjan med knapp i samma stl nån som vet var de båda finns? kollade  barnlyans kalas men hittade bara byxorna där 
    har inte babyshop det?? jag köpte dem rosa velourisarna där iaf och råddjurströjan fast inte den med knapp utan med smockresår längst ner

längesen man ser dig här.....allt väl?
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2010-09-24 21:33:15 följande:
    Säljaren har ju fler negativa gällande skicket..överlag så verkar hon ha en allmänt risig attityd Tillräcklig för att spärras hos mig!
    hur spärrar man?? gävla idiot...är såå sur nu så jag snart spricker

jag skickade ett vänligt mail och beklagade mig att jag ansåg att skicket på klänningen inte alls var i nyskick och önskade återköp eller iaf kompensation men den idioten svarade inte ens utan satte bara negativt utan att ens varna om det Skrikandes
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2010-09-24 21:37:44 följande:
    Rejäl varning för cirkuskids alltså!
    Nu är hon spärrad.......jag ska verkligen ALDRIG mer köpa begagnat eller använt
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2010-09-24 21:45:44 följande:
    Ja fyyyy! Dålig attityd är det värsta jag vet..och magkniiiip..

Lyckades tidigare ikväll mitt i mitt "jagmåstehachokladpmsvansinnigtillstånd" lukta mig till en ny Paradisask i ett skåp med utgångsdatum i augusti som jag inte kunde låta bli att nalla av *i brist på annat* samt skölja ned med troligen årets sista rosè..så nu nojjar jag att mitt magknip har att göra med bäst-före datumet därObestämd Jag är skapligt löjlig vad det gäller datum och bäst före..
    inget kul med magknip men chokladen var väl asgo när du åt den iaf
  • melizza
    Busbellan skrev 2010-09-24 21:49:53 följande:
    Åh vad dåligt samvete jag får nu, det var ju jag som länkade till den annonsen
    nej men herregud det kunde ju inte du veta.....jag ska nog nogrannt läsa omdömen innan jag trycker på köp nu knappen för snabbt......man blir ju så ivrig när man hittar nått fint till bra pris ju
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2010-09-24 21:50:15 följande:
    Näe får hoppas det..fast det kan annars bero på popcornen till Idol..eller makens äckliga rabarberglass...eller den öppnade godispåsen som jag klippte därimellan.. Jag sa att det var pms va???Drömmer
    och imorgon ska du zumba

själv fick jag mig ett ryck och bakade först chokladmuffins med m&m i och sedan fick jag inte nog så jag bakade kokosrutor som jag sedan smällde i mig en hel del........men det är bara för att sambon inte är hemma och jag är alldeles ensam med barnen så då var jag tvungen
    men imorgon får jag nog ta mig en långpromenad eller ett zumba pass eller både och
  • melizza
    SmillaMilla skrev 2010-09-25 07:09:37 följande:
    Det var inget bra köp

Nu har säljaren hittat fläckar på den Gråter Hon kan tänka sig att gå ner lite i pris men inte för mycket. Men vet inte om jag är så sugen på att betala flera hundra för en klänning med fläckar på. Och speciellt inte när det diskuteras i tråden just nu om opålitliga säljare.
    är det molo rådjursklänningen du vill ha?? i så fall vet jag vart det finns en i 98/104 för det var väl den storleken du ville ha??
  • melizza
    Stormis skrev 2010-09-25 11:31:23 följande:
    Melizza: Ja, det är den hon vill ha. Hon blir nog glad för ett inbox med tips .
    har inboxat till henne.....
  • melizza

Funderar på att beställa den gula lurven men finns inte 122 som jag vill ha.....undrar om 128 blir så himla stor eller?? vad tror du Butte??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17