Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-08-30 20:00:20 följande:
    fick fiiinaste posten från eleraff idag <3
    jättefin shopping!!

vart har du köpt regnbågsvantarna??
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    Jen80 skrev 2010-08-30 20:19:42 följande:
    Åh, va fin den klänningen är!! Söta Isabel på BT !

Men nya Småfolk är ju underbart fin!! Ett måste är ju den lila bodyn med kaniner på. Åh, jag smälter!! Önskade idag att jag hade en liten bebis. Finns i tröja i blått, men Ava är ingen blå tjej och Ilon är ingen kaninkille . Men klännigen med rådjur är sååå söt! Jag som inte är en Småfolkstjej egentligen! Men tycker den var liten i storleken. Har inte testat Småfolks klänningar innan (hemskt, jag veeeet!!), men de kanske brukar vara lite små?!?
    OMG vilken fin klänning din lilla tös har.....en sån måste Stella få....speciellt nu när hon börjat gilla klänningar
  • melizza

tjejer......vad ska man ha till den fina lila kik kid klänningen? vill inte ha penseer leggings....gillar inte dem *duckar*

• melizza
    SmillaMilla skrev 2010-09-01 18:33:15 följande:
    God kväll tjejer!

Jen80: underbar liten kille i motorcyklar. Förstår att han gillar den.
    Eddiebaby: Åhhhhh så fint hon passade i mössan, helt plötsligt känns det inte lika hemskt att göra sig av med den skönheten.
    Melizza: Fiiin shopping o söt tjej. Hon har ju bara sååå fint hår.

Liljan: Visst har du sett att jag inboxat dig på fb?
    Tack!
    Svea är ju superfin i kaninkjolen och den jackan är såååå fin.

Jen80: vad söt lillkillen som sover med vantar och mössa på
  • melizza
    Jen80 skrev 2010-09-01 20:37:39 följande:
    Haha, ja nu ligger han i kalsonger, fotbollsstrumpor och vantarna på . Men VÄGRAR sova!! Åh, han somnade innan jag kom hem från jobbet och sov kanske en halvtimma på soffan. INTE BRA!!
    han verkligen älskar dem vantarna så söt.......lite småjobbigt att ha dem vakna så länge på kvällen....hoppas han tröttnar och somnar snart

Busbellan: vad har du för storlek på london tunikan?? Stella har 116 på tröjor....ska jag ta 122 på den då??
  • melizza

måste visa vilket fynd jag gjorde häromdan.......har letat efter denna t-shirt i den storleken men inte hittat nånstans....den var ju slut överallt i den storleken......hoppas bara jag får bort fläcken på magen

http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=117462492

• melizza
    Busbellan: vad har du för storlek på london tunikan?? Stella har 116 på tröjor....ska jag ta 122 på den då eller är den inte liten i storlek??
  • melizza
    Busbellan skrev 2010-09-01 21:02:30 följande:
    August ska ta kort i skolan imorgon, men vad ska han ha på sig? Antingen ska han ha det han har på denna bilden (Molo och NS) eller ska han ha den röd/blå randiga NS tröjan till mörka harem. Vilket ska man välja?

jag röstar på detta.......den tröjan är superfin.......funderar på om man kan sätta på en sån på Stella
  • melizza
    Busbellan skrev 2010-09-01 21:18:18 följande:
    Klart hon kan ha en sån
    är dem större i storlek än tjejtröjor??
  • melizza
    Lisabecka skrev 2010-09-03 09:35:13 följande:
    Go morgon!

Behöver lite matchnings hjälp.  Vad blir fint till denna kjolen ? Köpte den i veckan och 4 åringen tycker den är superfin men jag vet inte riktigt vad jag skall ha till........
    www.annacill.se/annacill/images/shop/0221%20b...
    vilken fin kjol......jag tror den skulle vara snygg med girly rainbow eller lila kissekatttröjan och leggings
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17