Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten
    Kristyr skrev 2010-04-21 16:14:56 följande:
    *haha*Jag är helt såld på vissa av plaggen..
    Jodå, det är nog jag med...
    Fast garderoben är full!
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-04-21 21:03:51 följande:
    hihi jag får nog hålla med dig Men jag använder visserligen inte skjortor på August nu heller
    Jag har nog aldrig haft skjortor på nån av mina grabbar? Har köpt en kortärmad till Marcus att ha i sommar och det blir premiär då!
    Tycker det känns lite tight och inte så skönt för mindre men som sagt - smaken är olika!
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-04-21 21:29:38 följande:
    Förresten, sån där emilskjorta har ju August haft, det är mest de med krage jag inte gillar
    Japp, för när de är riktigt små så har de inte så mycket till hals att ha krage runt...
    Busbellan skrev 2010-04-21 21:26:17 följande:
    Funderar på ett par gympaskor till åt Ella, men vilken storlek.Tror hennes fot är 15,1-15,2 cmSka hon ha skon som är 16 cm eller 16,7 cm?Tycker egentligen det är lite för mycket med 1,5 cm i gympaskor, men mindre än 1 cm känns ju lite, svårt det här
    Måste hon ha just DEN gympadojan?? Det skiljer ju mellan storlekarna när man byter märke&modell...
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-04-21 21:47:24 följande:
    Ja, hon måste ha just den Tänkte ju utnyttja lite av mitt presentkort på b&r
    Då hade jag tagit den större storleken, brukar funka med sula i. Stackars lillebror här klampar runt i 1,5 cm för stora skor...
    Förresten, supersöt byxdress i BT!! Förstår att den är härlig IRL!
  • Ocikatten
    h80 skrev 2010-04-22 10:39:12 följande:
    ringde o vi var välkommna in, så nu åker vi
    Spännande!!! Lycka till!! {#lang_emotions_sunny}
  • Ocikatten

Hej i tråden förresten!
    Såg ni diskuterat nattsömn, vi har våra barn i sängen hos oss hela natten så jag är inte särskilt medveten om de vaknar en, två eller flera gånger om natten.
    Välling ger vi bara till den yngste och han får kväll samt förmiddag. Vår äldste vägrade vällig i alla former och flaskor!

Jag är oxå sugen på Småfolk! Tur ni påminde mig om Babyshop, ska ta en titt där!

Kristyr skrev 2010-04-22 10:43:34 följande:
    Åhhhhhhhh min sommar är räddad!  Om det nu kan hänga på en t-shirt!  Småvi kommer få in mitt favorit älsklingsprint från småfolk (ur sommar kollektionen)!!
    Vilket print??
  • Ocikatten

Jepp, jag är här en kort session, måste få barnen i säng snart!!
    Har varit på kosläpp och Marcus fick åka traktor - hur nöjd som helst.

• Ocikatten
    Smultronhjärta skrev 2010-04-22 19:45:33 följande:
    Hej!Jag är här en liten stund..Vi har visst bröllopsdag idag-klart att jag kom ihåg detFick ett fint halsband av Stoffe när han kom hem idag så när barnen har somnat ska vi dricka vin och se på film som jag får välja
    Trevligt! Hmm... Jag har oxå glömt vår bröllopsdag! Har annat i huvudet när man fått barn. {#lang_emotions_cool}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17