Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-30 13:14:33 följande:
    Nu är det klart, jag KAN åka på salg om det är så att det blir av!!! Sambon var villig att åka med tom, men han såg det som minisemester på hotell...Stackarn...Han har ingen aning om vad som väntar.
    Han får en glad överraskning!!
  • Ocikatten
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 13:17:09 följande:
      ah oki.. hehe fakturan går till kommunen =P så behöver inte tänka påden ens ;).. kan inte bli bättre=) e såå glad med tanke på vad varje bok kostar...
    Jepp, det är inte gratis med studentlitteratur så att säga... {#lang_emotions_undecided}
  • Ocikatten

Grattis, grattis Bubblan!!! {#lang_emotions_flower} Ännu flera bebisar att locka med här i tråden... Kanske det smittar?? {#lang_emotions_dreamer}

• Ocikatten
    H I L L A skrev 2010-04-30 14:50:40 följande:
    Ja precis så jag hade tänkt mig Älskar att vara hemma med barnen Så får väl stå ut med att jobba ett par år nu och sen ta på mysbyxorna igen om några år Lycka till nu med liten och var rädd om dig/er
    Då får man börja i tid... Vi kände oss lite gamla och tryckte ihop våra tätttätt istället!
  • Ocikatten
    ängeln83 skrev 2010-04-30 20:36:15 följande:
    Ah kul Här är det alltid den 1:a maj, var på det första gången förra året och Liam tyckte det var hur kul som helst.
    Ja, vi har redan varit och det var mäkta populärt hos barnen! Fast Marcus gillade nog bäst att han fick åka traktor - på egen hand! Vi fick inte åka med för honom... Sen fick de även provsitta tröskan och se alla andra maskiner!
  • Ocikatten
    h80 skrev 2010-05-01 13:18:35 följande:
    Nån som har handlat från BoR nu är det är ta3betala2? Det står ju att de bjuder på den billigaste varan. Jag har 6 saker i min vaurkorg. 3 av dom kostar 150kr/st o de andra 3 ligger runt 400kr/st. Så jag ska ju få två saker gratis, blir det då 2 av de för 150kr tror ni? Isåfall är det ju bättre att göra 2 beställningar, en med de 3 billiga o en med de 3 dyrare.
    Skriv o förklara att du vill ha en av de dyrare gratis annars splittar du beställningen så måste de väl kunna fixa det??
  • Ocikatten

RååSa BuBBLan: Underbart söt Bubblis i BT, som en sockertopp!! {#lang_emotions_kiss} Så mysigt med tjejer i härliga färger. Fjärilsklänningen var kanonfin!

Åhhh, det snurrar i mitt huvud nåt om att Duns inte var riktigt bra, tappade färg eller form i tvätten... Minns inte riktigt var jag hört det... *dumma minne*
    Återkommer om jag kommer på mera!! Men superfina tryck på kläderna har de i alla fall!
    Skaparna bakom Plastisock är vän till en av mina vänner!! Helt onödig info men känns lite kul!

• Ocikatten

Kom på nu att jag läste det här i Shopoholicstråden (he, he, ja jag hänger där, den passar mig...) och det var väl att de tappade färg och blev noppiga men gällde mer de på gul botten än de på vit botten. Så då bör du ju kunna "testa" dina ändå Kristyr när det är tvätten det gäller!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17