Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-04-18 21:23:35 följande:
    Hoppas inte vi tillhör de tråkiga....
    De får ni väl själva bestämma beroende på när ni lämnar festen?!?! *ha ha*
  • Ocikatten

Ni som gift er i smyg har ni inte fått nån fruhippa då i efterhand??

Mina kompisar tyckte att det fick räcka med en möhippa för mig så jag fick ingen andra gången jag gifte mig... {#lang_emotions_dreamer}

• Ocikatten

Lillronya: Vilken härlig kombo i BT! Det trycket på leggingsen är ju såååå fint! *mumlar nåt om tjejer igen*

• Ocikatten
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-18 21:32:01 följande:
    Den risken finns inte!  Helena och Ronnie e ju "till åren" jämfört med oss ungdommar, dom pallar inte så länge
    *as-garv*
    Nja, jag har lärt mig att det finns en gräns uppåt oxå - sen kan de festa hela natten igen när de passerat den!
  • Ocikatten
    JsN skrev 2010-04-18 21:37:41 följande:
    Ah! Det kommer en magisk gräns och man blir nattrumlare igen. *ler* (Gäller det även oss som aldrig varit nattrumlare? *kvällstrött*)
    Här har du en som somnar tidigt!! *tråkmåns* Men däremot hoppar jag lätt upp kl 5 på morgonen
  • Ocikatten
    Ocikatten skrev 2010-04-18 21:40:19 följande:
    Här har du en som somnar tidigt!! *tråkmåns* Men däremot hoppar jag lätt upp kl 5 på morgonen
    Och just av denna anledning är det dax att säga god natt även här!
    Nattinatti!
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-04-18 22:04:06 följande:
    VAd köper du för mössa och var läser du om emo?Har nyss fixat lite med Ms hår, Men emo är hon inte iaf.
    Coooooolt! Vilken tuff tjej! Nje, emo är hon inte!
  • Ocikatten
    solouniko skrev 2010-04-19 07:05:54 följande:
    Åh vad tråkigt! Vad var det som du inte fick? Fick också mail igårkväll och min enda lilla body fanns, så ett fynd blev det iallafall!
    Biltröjan från Småfolk, men jag förstod ju att den var populär! Fanns i 122/128 men jag kan nog inte ta så stor till Marcus.
  • Ocikatten

Smillamilla: Älskar ju Hello Kitty så Katvig-matchningen i BT funkar utmärkt för mig!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17