• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • mysungarna
    Greksmurfen skrev 2010-04-12 22:19:11 följande:
    hmm låter suspect med tanke på att det är salt =P.. hihi.... vatt det med eller utan smör
    hehe utan & med inget extra salt...visst låter det skumt....{#lang_emotions_dreamer}
  • ängeln83
    Ocikatten skrev 2010-04-13 07:36:54 följande:
    Näe, väntar med spänning på paket från BoR idag, vår första lurv!! Fråga: Brukar ni tvätta ytterplagg innan de används? Övriga plagg tvättar jag men tvekade inför jackor...
    Jag tvättar aldrig ytterplagg innan dom används. Och just lurvarna väntar jag så länge det går innan jag tvättar dom.
    Vilken lurv har du köpt?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon förresten.

Här vaknade vi tidigt idag, vad sjutton har hänt med mina sömntutor? Båda vaknade 6.30, annars brukar dom ju sova minst t kl 8.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Ocikatten

Ja, god morgon på er! Då väntar jag med tvätt av både jacka o lurv!
    Tusen tack för svar!
    Det blev den gröna lurven från BoR, om jag inte minns helt fel. La beställningen i lördagskväll vid 23-snåret... *ha ha*

• ängeln83
    Ocikatten skrev 2010-04-13 07:59:03 följande:
    Ja, god morgon på er! Då väntar jag med tvätt av både jacka o lurv! Tusen tack för svar!Det blev den gröna lurven från BoR, om jag inte minns helt fel. La beställningen i lördagskväll vid 23-snåret... *ha ha*
    Det gör du rätt i
    Åååh, finaste lurven ju, den har Liam också, funderar på om jag ska bunkra med en till kanske {#lang_emotions_tongue_out}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Ocikatten

Jag håller alla tummar o tår för att lurven nu passar, svårt med storlekar när man inte haft någon tidigare. Och vilken TUR att jag bestämde mig för en beställning hos BoR i lördags för det fanns inga lurvar i Marcus storlek på Ge-Kås...
    Dax för dagmamme-promenaden! Hörs!

• ängeln83

Nu blev jag super shopping sugen, får alltid lite abstinens när jag inte längre väntar på några paket Liam behöver fina t-shirts, några tips?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Tjollabolla

Godmorgon!

Jag är oxå shoppingsugen. Är sugen på en fin klänning åt Lia, min pappa fyller 55 på lördag så då blir det kalajs. Behöver inte alls vara danskt, har du nåt tips Ängeln??

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-04-13 08:50:45 följande:
    Godmorgon!Jag är oxå shoppingsugen. Är sugen på en fin klänning åt Lia, min pappa fyller 55 på lördag så då blir det kalajs. Behöver inte alls vara danskt, har du nåt tips Ängeln??
    nått från kappahls vintage??
    ängeln83 skrev 2010-04-13 08:36:57 följande:
    Nu blev jag super shopping sugen, får alltid lite abstinens när jag inte längre väntar på några paket Liam behöver fina t-shirts, några tips?
    hmm måste fundera
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-04-13 08:50:45 följande:
    Godmorgon!Jag är oxå shoppingsugen. Är sugen på en fin klänning åt Lia, min pappa fyller 55 på lördag så då blir det kalajs. Behöver inte alls vara danskt, har du nåt tips Ängeln??
    Morning

Jag letar också klänning till Meja, ska på dop i början av maj men just nu hittar jag ingen alls {#lang_emotions_undecided}
    Hade det varit sommar hade jag köpt den här men det känns lite kallt just nu
    http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_328849_F_1.jpg
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17