• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-04-13 09:35:07 följande:
    Ha det så mysigt i solen. Jag hoppas att den hittar hit senare också så jag får lite sol på min bleka kropp. Tradigt! NU ska jag äta lite frulle.CU
    Hoppas med på attt solen ska kika genom molnen, det verkar hoppfullt. Blir ju inte friskare av att bara sitta inne. Ta det lungt i solen gör nog bra för själen med...
  • Zvartaliljan
    h80 skrev 2010-04-13 09:47:53 följande:
    Ska köpa dessa till dottern, men funderar på storleken, hon har 13c, fot just nu. Vill att hon ska kunna ha dom i sommar o i början på hösten, vilken storlek hade ni tagit? www.busochrackartyg.com/product1496/category1...
    strl.24, 25 kan hon ju förstås ha om du lägger i en extra sula men kan ju se ganska dumt ut med så stora skor också {#lang_emotions_undecided}

Godmorgon allihopa! Här har jag fullt upp med att försöka lokalisera min bankdosa...någon som är synsk som kan gissa vart den hamnat?? Är nog en liten råtta som varit här o tagit den för den låg på databordet igår kväll...
  • maugu

God morgon!
    Här är vi sjuka med..jag mås rikskass men som mamma får man bita ihop..Min barnflicka är däckad i migrän..Super med barnflickor och det funkar när jag inte är här men när jag kommer hem så orkar de ingenting dvs jag får mamma dem oxå

• LJ2

Hej flickor..

typ hundra år sen jag va här ju..
    min bästa kompis har iaf fått bebis =))
    o kusinen i fre med.. !! wii..

såå.. bra rea nånstans?? pojk o pojk behöver jag i ministl
    syster kvar nu då.. 1½ mån kvar, så ska bunkra från salg tänkte jag =))

förresten, nån som gissat mer eller hört nåt om datum på salg??
    måste skriva upp mig för ledigt så jag kan åka första dagen ju

* 3 underbara busfrön *
  • h80

Finns det nån webbshop som brukar kunna skicka villervalla?

• LJ2
    h80 skrev 2010-04-13 10:31:31 följande:
    Finns det nån webbshop som brukar kunna skicka villervalla?
    villervalla.se skickar väl?? =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    h80 skrev 2010-04-13 10:33:45 följande:
    vill helst inte handla från dom :)
    aha.. =)
    * 3 underbara busfrön *
  • Ocikatten

Oj vad det skrivs här idag!
    Tråkigt med alla sjuka, nu får sjukdomsperioden banne mig vara över!! Många som har feber och är sådär helt slut nu, kanske den långa vinter som tar ut sin rätt?

Här blev det såklart matchningsproblem direkt efter jack-köp på Ge-Kås, Henrics mössa passar inte till längre! Han har en brun som syns på bilden och en grön/vitrandig från Po.P som blev katastrof! Jackan är lite dimgrön eller vad man ska säga, grå borde passa till men finns det?? Svart känns lite tråkigt såhär på våren samt storebror har NS svart...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17