• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2010-04-12 21:52:05 följande:
    tjejer akut hjälp =S..... har ni nga råd på akut gravid halsbränna =S... har ju inte mkt å ta till hemma precis heller =S har typ bara samarin.....å det funkade ju inte =S....
    Mandel funkade för mej. Och havregrynsgröt.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Buttelina
    mysungarna skrev 2010-04-12 21:55:13 följande:
    heeej såå fina bilder .-p
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • AochJsMamma
    tjejer akut hjälp =S..... har ni nga råd på akut gravid halsbränna =S... har ju inte mkt å ta till hemma precis heller =S har typ bara samarin.....å det funkade ju inte =S....
    losec! men det har du förstås inte hemma eftersom du frågar... {#lang_emotions_undecided} bröd o vitt ris brukar hjälpa mig
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Jen80
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 21:39:16 följande:
    Fick precis en förfrågan ifall jag tror att en klänning som jag har ute på Tradera i stl 62 är tillräckligt bred för att användas som tunika till en som drar stl 80? Min tanke är "går inte" men vänder mig ändå till experterna? Håller ni med mig
    Ava kunde ha en klänning från Pop i stl 62 när hon hade stl 80. Men det beror ju på. Hon är ju inte så knubbig och då går det ju. Men det beror ju lite på vad det är för klänning...
  • mysungarna
    Buttelina skrev 2010-04-12 21:57:35 följande:
    heeej såå fina bilder .-p
    tack gumman ...allt bra med er?
  • Zvartaliljan
    mysungarna skrev 2010-04-12 21:55:13 följande:
    åh jag som varit på gran canaria måååååånga gånger under min uppväxt men aldrig har jag klappat varken delfiner eller sjölejon

Allt är bra här. Mateo växer så det knakar Helammas fortfarande...SÅ skönt att det funkade denna gången! Maia mår bra, lekte på öf idag o sen ute i det härliga vädret med grannpojken så hon däckade i två timmar i eftermiddags så hon är vaken nu o vill inte gå o lägga sig...

Jag mår också bra förutom lite lustiga blödningar fortfarande som kommer till o från...är ju 3½ månad sen förlossningen så förmodligen något jag bör kolla upp...tänkte ringa imorgon. Samlar ju fortfarande massor med vatten o humörsvängningar så mina hormonnivåer är nog verkligen helknäppa....därav blödningarna tror jag.

Hur är det med er? Gissar att du gärna stannat i värmen längre, såg så underbart härligt ut
  • stökmamma
    bubbelvatten och mandel, behövde inget annat och med Loppan hade jag grym bränna
    andras barn och mina älskade ungar
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2010-04-12 21:55:53 följande:
    fil funkar för mig
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 21:55:29 följande:
    Mjölk och yoghurt kan lindra lite,undvik kolsyrat,stekt,fet,kryddad mat,ingen juice eller citrusfrukter
    fil å mjölk har ja hemma.. kanske ska testa det=S.... e ju sjukt hur grymt ont det kan göra men "lite halsbränna" lixom... å värre blir det när man lägger sig ner....
    AochJsMamma skrev 2010-04-12 21:57:42 följande:
    losec! men det har du förstås inte hemma eftersom du frågar...  bröd o vitt ris brukar hjälpa mig
    nopp ingen losec hade för mej att jag hade lite liggande men nixpix.. har ngt annat läkemdele men den får man ju inte ta nu när man väntar smått =S....
    lillronya skrev 2010-04-12 21:57:24 följande:
    Mandel funkade för mej. Och havregrynsgröt.
    ingen mandel hemma..... å e mätt i magen, men bra å vet a om havregrynsgröten få testa det till vkällen kanske hjälper infr natten då;)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Busbellan
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 21:43:45 följande:
    Min tanke också..Det känns som om den inte går att få på ens! Önsketänkande helt enkelt
    Är det älgklänningen du menar?
    Det tror jag absolut kan funka
    Ella hade ju 92 i somras, men kunde ha 74 i de klänningarna som tunika utan problem
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17