• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Greksmurfen
    stökmamma skrev 2010-04-12 22:02:57 följande:
    bubbelvatten och mandel, behövde inget annat och med Loppan hade jag grym bränna
    hmm okej.. det där med mandel kanske man ska köpa hem =P..... aálla prov e värda att testas=S....

smultron: hmm kom ju på att jag druckit kaffe idag (som jag aldrig  gör annars), juice likaså, hmm så ja man har kanske sig själv å skylla då=S...
    mamma till Maximilian född 081028
  • mysungarna
    Zvartaliljan skrev 2010-04-12 22:02:45 följande:
    åh jag som varit på gran canaria måååååånga gånger under min uppväxt men aldrig har jag klappat varken delfiner eller sjölejon Allt är bra här. Mateo växer så det knakar Helammas fortfarande...SÅ skönt att det funkade denna gången! Maia mår bra, lekte på öf idag o sen ute i det härliga vädret med grannpojken så hon däckade i två timmar i eftermiddags så hon är vaken nu o vill inte gå o lägga sig...Jag mår också bra förutom lite lustiga blödningar fortfarande som kommer till o från...är ju 3½ månad sen förlossningen så förmodligen något jag bör kolla upp...tänkte ringa imorgon. Samlar ju fortfarande massor med vatten o humörsvängningar så mina hormonnivåer är nog verkligen helknäppa....därav blödningarna tror jag. Hur är det med er? Gissar att du gärna stannat i värmen längre, såg så underbart härligt ut
    Vi var ju i maspolamas eller hur sjutton det stavas {#lang_emotions_wink} delfinerna var faktiskt ganska nya på palmitos park , sjölejonen hade dom på ett vattenland {#lang_emotions_laughing}

Härligt att allt går bra med lilleman , tittade igenom bildtråden nu när jag kom hem och han är verkligen super söt.
    Här är sovtiderna helt rubbade med vi sover till 9-10 på morgonen och är uppe sent  men men det löser väl sig.
    Låter inte bra med blödningar, säkert bäst och kolla men sånt drar man gärna på {#lang_emotions_undecided}

Jo jag hade gärna stannat för evigt, får trösta mig med att vi ska åka om 2 månader igen.
  • mysungarna
    Greksmurfen skrev 2010-04-12 21:52:05 följande:
    tjejer akut hjälp =S..... har ni nga råd på akut gravid halsbränna =S... har ju inte mkt å ta till hemma precis heller =S har typ bara samarin.....å det funkade ju inte =S....
    det helt sjuka förslaget popcorn gärna micro pop {#lang_emotions_dreamer} funkade för mig av någon lustig andledning åt ett par åt gången.
  • mysungarna

nää nu kallar sängen....kram kram tjejer

• Greksmurfen
    mysungarna skrev 2010-04-12 22:12:07 följande:
    det helt sjuka förslaget popcorn gärna micro pop  funkade för mig av någon lustig andledning åt ett par åt gången.
    hmm låter suspect med tanke på att det är salt =P.. hihi.... vatt det med eller utan smör{#lang_emotions_dreamer}
    mamma till Maximilian född 081028
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2010-04-11 23:17:28 följande:
    säg till om du vill samåka nästa gång
    Absolut, i sista stund fick jag sällskap annars hade jag kört själv!
  • Ocikatten

Go'kväll förresten!
    Och god natt igen...
    Lång dag, trött som bara den. Återkommer med nya krafter!
    Härliga semesterbilder i BT!!!

• Ocikatten

Näe, väntar med spänning på paket från BoR idag, vår första lurv!!

Fråga: Brukar ni tvätta ytterplagg innan de används? Övriga plagg tvättar jag men tvekade inför jackor...

• lillronya
    Ocikatten skrev 2010-04-13 07:36:54 följande:
    Näe, väntar med spänning på paket från BoR idag, vår första lurv!! Fråga: Brukar ni tvätta ytterplagg innan de används? Övriga plagg tvättar jag men tvekade inför jackor...
    Spännande!
    Jag tvättar ingenting innan användning och speciellt inte lurvarna. De är ju som finast innan tvätt.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17