Zvartaliljan skrev 2010-04-12 22:02:45 följande:
åh jag som varit på gran canaria måååååånga gånger under min uppväxt men aldrig har jag klappat varken delfiner eller sjölejon Allt är bra här. Mateo växer så det knakar Helammas fortfarande...SÅ skönt att det funkade denna gången! Maia mår bra, lekte på öf idag o sen ute i det härliga vädret med grannpojken så hon däckade i två timmar i eftermiddags så hon är vaken nu o vill inte gå o lägga sig...Jag mår också bra förutom lite lustiga blödningar fortfarande som kommer till o från...är ju 3½ månad sen förlossningen så förmodligen något jag bör kolla upp...tänkte ringa imorgon. Samlar ju fortfarande massor med vatten o humörsvängningar så mina hormonnivåer är nog verkligen helknäppa....därav blödningarna tror jag. Hur är det med er? Gissar att du gärna stannat i värmen längre, såg så underbart härligt ut
Vi var ju i maspolamas eller hur sjutton det stavas

delfinerna var faktiskt ganska nya på palmitos park , sjölejonen hade dom på ett vattenland
Härligt att allt går bra med lilleman , tittade igenom bildtråden nu när jag kom hem och han är verkligen super söt.
Här är sovtiderna helt rubbade med vi sover till 9-10 på morgonen och är uppe sent men men det löser väl sig.
Låter inte bra med blödningar, säkert bäst och kolla men sånt drar man gärna på
Jo jag hade gärna stannat för evigt, får trösta mig med att vi ska åka om 2 månader igen.