Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2011-01-04 12:15:15 följande:
    Tycker höstens var större än tidigare, Milla har 80 i sina men nu börjar de dock bli för små. Hon har 86/92 i andra kläder

Hej! Jag är såå shoppingsugen hela tiden. Jag ÄLSKAR att Milla växt i jr 92 och nu kan ha både leggings och alla fina tröjor, även om knappisarna ännu är lite stora. Framförallt leggingsen är jag sååå nöjd över Vill ha ALLA print haha. Så tänk på mig om ni har 92or som ska flytta

Sen har jag lite vagnångest nu. ni som har P&T till era barn, är ni nöjda? Var helt inne på en UJ syskonvagn då jag inte gillade att P&T inte har liggläge, men Milla kommer ju vara 2,2 när bebisen kommer och vill gärna gå mkt själv redan nu. Sen kommer hon nog gå på dagis tre dagar i veckan och då är det ju lite besvärligt att gå in till dagis (som ligger i stan) och sen tex gå runt på stan med en tvillingvagn med ena sitsen tom. På P&T spelar det ju liksom ingen roll om den ena är tom eller inte Ja, många funderingar! Sen vill jag inte gärna skiljas från mina bugaboos heller ju, jag äälskar dem  Men antligen Bee eller Camen måste nog flytta om sambon får bestämma, frågan är ju vilken? Vill ha båååda! Vojvoj! Sorry för OT
    Supernöjd med vår P&T! Har haft en Sport, har nu en Dash..grymt sugen på en ExplorerTungan ute
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-04 20:35:09 följande:
    Jag vill bara hylla allas vår Smultron!! Hjärta

Tack vare henne har jag nu lovat mej själv att ha MINST 25 auktioner som går ut runt bb!
    Hjärta
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2011-01-05 10:33:45 följande:
    Hur brukar det vara med stl. 68 flick på salgen? Molo alltså.
    Det brukar finnas absolut mest i den storleken!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2011-01-05 10:34:52 följande:
    vad blev det?
    Busbellan skrev 2011-01-05 10:35:06 följande:
    Vad blev det?
    Det blev Molotröjor med enfärgad ärm- de med vringad hals kan inte Max ha. Så fotbollar och flygplan/björnar-dessutom fick Katvigleggings följa med nu- rosa med turkos kant. Var på väg att köpa de på salgen med hade då inget att matcha de med..Sen råkade jag visst köpa en tunika någonstans i december
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2011-01-05 11:04:58 följande:
    Är det bra rea på pilutta, eller?
    Njae..men jag sprang på dessa tröjor som är slut överallt i Max storlek
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2011-01-15 21:11:21 följande:

Hallå i tråden!

Har inte köpt en enda nyhet ännu Glad Lite seg på det, brukar alltid vänta lite innan jag bestämmer mig för vad jag vill ha.

Colibri klänningen är väl ett måste antar jag. Stl 86, finns den på många ställen?

Man hör ju alltid att allt ska ta slut, så är det ju varje kollektionssläpp, och så blir man rädd att bli utan. Frågan är ju om denna kommer ta tvärslut?

Den är tydligen slut hos Molo redanFörvånad
    Jag har inte(ännu) drabbats av denna colibrikärlek så jag lär väl sitta där sen och ångra mig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-15 21:17:05 följande:
    knappt jag heller, men idag bestämde jag mej för ett par leggings, om Cillen har några kvar...
    Jag kan iofs tänka mig en klänning egentligen men det är mest för att vi ska få en anledning att använda våra lila/vita Katvigleggings
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Åhhåhå- hoppas bebisen vill komma inatt BubblanHjärta
    I övrigt så blundar jag för alla förlossningsdetaljer

Nu till min fråga..den där tröjmodellen från Molo som alla är så kär i,med liten spetskant..Visst är den liten i storlek? dvs visst borde min Lova kunna ha stl 92 gaaaanska snart iafDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17