Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2010-08-03 20:00:13 följande:
    SUCK! För oss får hon gärna spela, känn inget tvång härifrån!
    Det är ingen match just när vi ska till er, men R är inte hemma på hela fredagen...
    Så antingen får jag skicka iväg henne ensam med de andra, vilket jag inte gillar. Man vill ju heja. Eller så får jag lämna de andra barnen hemma och följa med.
    Matchen på lördahgen kan man ju åka till för den är 10.30 eller nåt.

Jag blir så trött när man inte kan få reda på saker i tid!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2010-08-03 20:05:15 följande:
    lillronya: så söt lilla A är=)......vad är det för knickers hon har? eller är det byxor?

Hilla: tycker den färgen va fin på lilla hilda=)på overallen då=)... har ni skaffat häst....
    Tack! Det är NS-knickers. Supercoola. Köpte de på tradera.
    Ocikatten skrev 2010-08-03 20:05:43 följande:
    Fotboll och framförhållning? Det är väl en ekvation som aldrig gått ihop!??!
    Nej verkligen inte!!

Hur går det på jobbet?
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-03 20:06:31 följande:
    Aha.... R jobbar alltså... Farmor kan inte rycka in och ha småttarna? M och N kan ju komma hit om dom inte vill va själva menar jag. Men att ha vilddjuren funkar inte på fredag
    Nja snarare LAN med grabbsen. Inte många vuxenpoäng till de på fredag.
    Tack för att du erbjuder dej! Får de hur kjag löser det. Har ju J också.
  • lillronya
    solouniko skrev 2010-08-03 20:06:22 följande:
    Idag har jag klämt och känns på nya overallerna Bestämde mig tillslut för en regnbåge med dubbla dragkedjor i 86, och till det blev det lila vantar och mössa ÅH SÅ FINT! Nästan så jag längtar till vintern   Provade lila, turkos och rosa också men hon var helt klart finast i regnbågen!
    Å vad fin hon ska bli!
  • lillronya

Sitter här med köpknappen framför mej.
    Ska man lägga sina intjänade fb-pengar på nya fina skaloveraller? Använder ju den typen av kläder massor men edt är myyycket pengar för två såna....

• lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-03 20:23:07 följande:
    KÖP!
    Ska bara fundera ut vilken stl jag ska ta.
    Nån här som vill ge råd?

Barnen är 95 cm. Ska jag ta 98 eller 104 i fleecefodrad skaloverall från pop?
  • lillronya
    H I L L A skrev 2010-08-03 20:33:21 följande:
    Kanske att de kan ha 104 då ? Bra resår att ställa i midjan ju
    Säljs de med fleecefoder bara på webben ?
    solouniko skrev 2010-08-03 20:19:14 följande:
    Jaa, såå fin Den md dubbla dragkedjor fanns inte inne i 86, bara i 80 och den kunde hon också ha med lite växmån men kanske inte tillräckligt. Provade den "vanliga" regnbågen i 86 och där fanns det en hel del växmån, så jag efterbeställde den med dubbla i 86. Tror den kommer bli toppen i vinter Går de upp till 98 bara?

Jaa, underbart
    Den med två dragkedjor går bara upp till 92
    De borde väl kunna ha 104 eftersom 92 är för litet. 98 är säkert perfekt, men vill ju att det ska vara lite.
    De rosa och svarta sälgs bara där i begränsat antal.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-03 20:41:49 följande:
    Spontant säjer jag 104.. T e 85 å har 98 i sin vinteroverall ju
    Ja men molo har jag koll på.
  • lillronya

När jag ska betala med kortet hamnar jag hos nåt som heter "verified by visa" och där ska jag fylla mitt kontonummer och sånt. Ska det vara så? HAr inte varit med om det innan. Är det nåt nytt?

• lillronya
    ChokladMoshin skrev 2010-08-03 20:51:03 följande:
    Vet att Visa nyligen har ändrat sina betalningrutiner via nätet för att det ska bli säkrare.
    Jag var tom tvungen att kontakta Visa för att aktivera mitt kort för e-handel igen
    .
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-03 20:51:15 följande:
    En del sidor har de som extra säkerhet tror jag... jag har iaf fyllt i och de har inte varit några konstigheter... Typ en betaltjänst för företaget så att någon annan sköter kortbetalningen tror jag...
    Fyllde i det nu, har inte vågat innan.
  • lillronya

Så nu har jag beställt två skaloveraller. En rosa och en svart. Hoppas de är fina och bra och att de passar.

JAg som skulle spara till nya NS...
    Hoppas folk shoppar mina ytterkläder på fb nu. Så att nya moneysar trillar in.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17