Kristyr skrev 2010-08-03 21:58:48 följande:
jag behöver en SVART med avtagbart fleecefoder!
Tänk vad snyggt med alla snygga mössor i alla färger som finns här hemma..
Är även de rååsa och svarta skaljackorna med tillfälliga eller kommer de komma ut i butik? Funderar om man måste köpa en svart skalis på webben med eller om de kommer i butik och man kan leta reda på en sådan på rean i jan??
Nähäääääää
Jag vet ingenting egentligen. Har bara snokat i poptråden.

Stora E o Lilla E skrev 2010-08-03 22:00:06 följande:
Så svårt så... 98 låter ju väldigt stort. Sen är det ju så knäppt att storlekarna varierar mellan åren även om Molo blivit bra mycket mer normala jämfört hur det var när jag köpte den första för några år sedan... Kanske får lov att bli 92.
Hoppas kunna få till en overall-provning inom en inte alt för avlägsen framtid. "Vågar" dock inte säga något om det till kära herr Sambo än, för då får han slaganfall.

Varje höst säger han samma sak om att det måste gå att köpa overall i november när den behövs. Och ja, det går men inte den jag, eller han heller, för den delen vill ha...

Hihihihi herr sambo

Zvartaliljan skrev 2010-08-03 22:01:06 följande:
tur jag inte tog 116 i pop-pverallen då som jag funderade på först

110 blir nog lagom till Maia då, fast hon fortfarande kan ha 110 i Molo.
Funderar på Molo regnbågsoverallen med dubbla dragkedjor till Mateo, men vet inte vilken storlek han kommer ha ju...tror inte jag vågar chansa. Har en gammal regnbåge i 86 men känns som den kommer bli tokstor till honom i vinter...
Ja det var nog tur.