Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-09-11 19:55:38 följande:
    Jupp jag köpte den lila till Meja. Har inte provat den på henne än. Köpte storlek 80 och den är ungefär 3-4 cm längre än Molos klänning i 62/68.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥

i ärmlängden hur mkt skiljer den då jmf med molo 62/68? Hur lång är Meja? Det är ärmarna jag inte vill att den ska bli för stor, vill ha den på hennes dop om mindre än 1 mån.
  • Kristyr
    h80 skrev 2010-09-11 19:56:37 följande:
    till min stora har jag 92 o hon är 87, min lilla 62cm, så jag funderar på 68 eller om man kan ta 74, hur stor är din?
    hon är 66 lång.. så jag funderade på en 74a.... men vet inte än.
    Preggi skrev 2010-09-11 19:57:42 följande:
    Jag såg bara mössor. Men de höll på att packa upp när jag var där. Kan ju ha kommit mer?
    ja.. men vill veta procenten.. säkert bara 30%?
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-09-11 19:59:27 följande:
    Har tyvärr inga långärmade Molo klänningen så det vet jag inte. Meja är 74 cm lång.
    vill ju att den ska sitta bra nu och inte som annars då det inte gör nått om den är lite stor eftersom man inte behöver använda den just NU.
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-09-11 20:02:54 följande:
    Hur lång är din?
    Ska prova på Meja imorgon, misstänker att den är lite stor eftersom Molos 62/68 är ganska så lagom i längd på henne, men jag har ju inte tänkt börja använda den förens om 1 månad.
    hon var 66 lång i torsdags
  • Kristyr
    solouniko skrev 2010-09-11 20:11:56 följande:
    Fan tjejer nu måste jag gnälla lite. Har ju ännu inte "kommit ut" med graviditeten så jag ginar ut här istället Idag har illamåendet kommit som ett brev på posten, faaasen! Jag trodde jag skulle klara mig den här gången eftersom sist spydde jag typ från dag ett och nu har jag mått SKITBRA hela tiden, ända fram tills idag då Kräks  Kan inte tänka på nått annat än vatten och hårdbröd så kommer det upp, fy faasen jag hade glömt hur hemskt det var. Men men. Det går väl över såsmåningom Kan ju dock bli svårt att dölja på jobbet så länge till.. Jag som hade tänk vänta till vecka 12 iallafall.. nåja, det är väl inte hela världen, men nu har jag fått gnälla lite iallafall

Åh, jag vill också bo nära matador!!
    blä!
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-09-12 16:08:08 följande:
    Babyshop
    Testade den på Meja innan och den är verkligen liiiiiten, framför allt tajt, knappt att jag fick på henne den och då är hon ju inte ens speciellt tjock.
    Lägger upp en bild ikväll.
    *väntar med spänning på bild*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17