-
nej inte NSMadeleine skrev 2010-09-17 13:14:09 följande:ooops gäller inte nova star på www.minpluddevutt.se men på ALLT annat i webshoppen! -
milkmilla har gråråsa för 159:- tycker den är unisex min son har de ränder i tröja nästa stl. Han har iof fått råsa/gula med..RååSa BuBBlan skrev 2010-09-17 19:32:58 följande:Tjuluu!!
Just varit ute och byggt upp stora sågbordet på tomten, jädrans va de ska sågas i morrn
Lite smått hoppingsugen, men inte nåt sådär måste som jag vill ha just nu heller
Nån unisex Katvig suit kanske skulle va nåt, men rea då gärna
Tips?
-
någon som har tips på enfärgad (vit) mjuk och go body?
hur är molo basic? (iof verkar de inte finnas på så många ställen)
-
Smultronhjärta skrev 2010-09-18 14:18:41 följande:Hihi detta var lite roligt att läsa
www.familjeliv.se/Forum-5-97/m53893691.html
-
känner med igen mig. född dec 78Busbellan skrev 2010-09-18 15:44:33 följande:haha, men jag tycker det där stämmer in på mig och jag är 70-talist
Visserligen december -79
-
näe mars är jag föddKristyr skrev 2010-09-18 18:03:36 följande:känner med igen mig. född dec 78
läste busbellans dec när jag skulle skriva mars...
-
okey'rå! räcker med resten av familjens!Busbellan skrev 2010-09-18 18:16:32 följande:Men vi börjar bli så gamla nu så då behöver man inte ha full koll på födelsedagen längre
-
smultron tack! eller inte..Smultronhjärta skrev 2010-09-18 19:26:17 följande:Sådär ja..Nu har jag visst råkat köpa en likadan mössa som vi redan hade
*helsnurrig*
www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
dock har säljaren en del randiga tröjor också
behöver ju eg inte fler mössor, men en svart vit katvig måste man ju ha....
http://www.tradera.com/auction/ViewItemPage.aspx?aid=118779704 -
smultron> du beställde från smallkids va? hmmm är de sega?
Gjorde två beställningar och ville ha samfrakt. Skrev det som en kommentar men de hörde inte av sig. Typ en vecka senare mailade jag och sa att jag ville ha en ny summa av dem. Det kom ganska fort. Betalade sedan.... men sedan har jag inte hört om det har skickat eller ej. Men inget paket har jag fått än
Samma dag jag betalade till dem betalade jag även en småfolk tröja llm som de skickade och den har kommit bort i posten..
Om man ska vara orolig att smallkids paketet med har kommit bort, att det vara nån som den dagen gick och plockade i postis cykel? Ha en stor brevlåda så det mesta jag köper hamnar i brevlådan och inte hos postombudet...
-
*haha*Smultronhjärta skrev 2010-09-18 19:35:29 följande:ha ha- jag den tog jag inte för en sådan har vi...och sen tänkte jag inte mer och tog istället en annan som vi ju också har
Maken bara skakar på huvudet 
Tur att maken inte har sett min mösslåda.. fick 3 nya katvigar till mig häromdagen....
Jag har 5-6 katvig mössor, molo regnbåde, 2 NS och 2 geggamoja..