Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Godkväll
Äääääntligen somnade envisa Liam
Nää mamma jag är inte trött *gäsp*, jag kan inte sova *gäsp*
Till slut "hotade" jag med att vi inte kan gå till ÖF om han inte somnar snart och då gick det 1 minut sen sov han
Blev en liten shopping runda idag med, behärskade mej ganska så bra, Meja fick jeans leggings och en tunika från Kappahl och Liam fick dom blå mysbrallorna och matchande röd tröja från Lindex.
NUUUUU ska jag lägga upp bilden på Meja i Kik Kid:en ![]()
Ängel> Vad fin!
Skulle vara kul att veta hur ärmarna är jmf med moloklänning.
Borde ju ta en 74a men det är svårt.. hon kan ju ha blivit 68 lång i okt när den ska användas...
Blir det bra om man viker upp längst ner på ärmarna? Villn inte ha den förstor men skulle denråka bli det skulle det se galet ut då... *hmm*
Provade MOLO lurvoverallen i stl 74.. hmm och den är snart urvuxen. 4 cm innan händerna sticker ut ur ärmarna... det är ju om max nån månad. Hade ju tänkt att hon skulle bada i den när den började användas.. men så är det ju inte riktigt
ser att ni fortf pratar kik kid klänningen och några har köpt. Fick mått så jag jmf med en småfolkis stl 68. Kik kiden stl 74 är några cm smalare över brösten och 4-5 cm längre i ärmarna....*hmmm* Känns nästan som jag ska ta en 80 om den inte ska sitta som korvskinn över bröstet....