Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-04-10 23:41:38 följande:
    HKLÖÖoups  jag som skulle spara
    Vad bidde det nu?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-04-10 23:43:48 följande:
    regnbåge regnbyxor till August, tyckte han behövde några färgglada byxor till sin svarta molo jacka
    Ah det blir fint!!
  • lillronya

Nu måste jag natta mej innan jag ska upp igen.
    Ha det bra tjejer!

• lillronya

Hej i tråden!
    Hemma efter ett jobbdygn och barnen är totalspeedade. Tur att det är kväll nu så att de snart ska sova.

VAd händer här idag?

• lillronya
    maugu skrev 2010-04-11 18:11:20 följande:
    Hej-det var ett tag sedan..ja, speedade barn är fantastiskt roligt-NOT..fick ta ut mina i kallblåst och regn för att överhuvudtaget höra mina egna tankar Allt bra söderöver?
    Nu är det värsta kriget vi bordet för att E vill ha socker med te istället för te med socker. Och så håller det på.
    HÄr är det tokfint väder, så de är trötta efter att ha varit ute och lekt.

HÄr är det ok. Förkylda men det är på väg att bli bra nu. Längtar efter öppna förskolan som vi inte kunnat gå till för att de varit sjuka. Hoppas vi kan gå imorgon.

Bra med er?
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2010-04-11 20:11:00 följande:
    hejhej tjejer...har ett litet förslag för att göra försäljningen på fb lättare, vad tror ni att vi alltid skriver ut lägsta bud pris i beskrivningen??då vet ju folk vad de kan buda för mga väntar nog eftersom de vinte vet vad de vill ge å vill inte ge skambud heller??Lr har ni andra tips??
    Jag tycker att det är en bra idé!
    Jag backar alltid om det bara står bud, för jag vill varken lägga för lågt eller för högt...
  • lillronya
    Helle skrev 2010-04-11 20:27:37 följande:
    Tjoho! Nu är jag hemma efter en helg i Göteborg och mässan och massor av shopping. Massa fina NS fick följa med hem och gratisnappar till sonen Vad händer här?
    Hej!
    Jag är SÅ avis på alla som varit och fyndat på mässan!
  • lillronya
    jompa skrev 2010-04-11 20:43:05 följande:
    Vilken stl skulle ni ta i byxor för att få knickers om man har 92 i vanliga fall?
    JAg ska köpa 74 i molobrallor till mina småttar i år. De är drygt 90 cm långa.
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2010-04-11 20:45:40 följande:
    hmmm hade du sagt till kunde jag fyndat åt dej men lite sent nu juh... shoppade åt everlonn.....du får hänga på å kolla nästa år=)
    JAg vet att jag kunde frågat, men vi har nog så det räcker ändå. Det enda jag egentligen ångrar att jag inte bad nån kolla efter är knickers från NS i blått och rosa. Men vi klarar oss lätt utan de med.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17