Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-04-16 20:55:08 följande:
    lilronya: det fixar småttingarna galant;)... låter som e bra ide du har=)..
    Tack! Som sagt då klara de det nog bättre än jag.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    hzl skrev 2010-04-16 21:11:04 följande:
    Hur många barn har ni?Ja det är värst för oss blödiga mammor.. Jag kör hardcore med min tös nu, tycker det är dags att hon lär sig somna själv. Dag ett skrek hon i 1,5 timmar.. tro mig jag ville inget hellre än att ta upp henne. Idag skrek hon 10 min (2 dagar senare) är lite rädd att det ska bli kopplat till något negativt att lägga sig istället. hon har alltid gillat sin säng men dessa dagarn gnäller hon så fort vi kommer in i sovrummet.. Det är svårt att göra "rätt" fasst det är allt man vill
    Vi har fem barn i ålder från snart tre år upp till 16år.
    Ja du hur man ska göra, rätt eller fel, är väl en förälders ständiga dilemma?
  • lillronya
    mortillsju skrev 2010-04-16 21:14:04 följande:
    God Kväll alla rara! Vad händer i dansktråden? Salg snart? Själv har jag en 80-talsrevival kväll När denna kom var jag 16 år
    " target="_blank">

Så cool den va Nu tror man knappt det är sant
    Å härliga 80-talet. Jag är lite yngre än du men inte så mycket. Var också med om den låten.
    mortillsju skrev 2010-04-16 21:16:12 följande:
    Om du klarar det gör de det med Mina små sover med mig nu av utrymmesskäl (4 och 3). De skulle klara att sova själva, men nu då vi lever så tätt inpå varandra är de vana vid sällskap jämt...även då de sover En vanesak tror jag.
    Ja det är så jag tänker. De sover aldrig en hel natt nu, men frågan är om det är så att de störs av att vi alla delar rum.
  • lillronya
    Helle skrev 2010-04-16 21:19:26 följande:
    Sonen behöver en Softshelljacka och jag vill inte ha Molo denna gång. Vad har ni för tips? Har Hummel några fina t ex?
    Oh ja!! Kolla eleraff. Men de smååå
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 21:20:18 följande:
    hihi =)..........lilronya: maxen sover ju i eget rum sen han var 4mån, dock så har han senaste 1,5-2 v kommit in till os runt 4 tiden.... utan i natt då då vaknade han av hostan å var såå ledsen =( runt 00.30 tro ja detva... krupptiden typ =S....å inatt får han sova hela naten hos oss...han ska ju alltid ligga tihgt ihop å givetvis altid åt mitt håll sen sparkas lite granna =P.. så jag bor på en liten liten bostadsyta =P...... så sover han i egen säng så sover ja bäst=).. även om det e gosigt å ha dem där då å då=)..
    Det där med att sova i sin egen säng är vi inte bra på i vår familj. Ofta sover alla i vårt sovrum. Eller flera barn i nåt av deras rum.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2010-04-16 21:25:09 följande:
    God kväll! Morgonpromenad och en massa träning,sovit middagslur mitt på dagen för att sedan gå på Gekås till stängning och nu lite punsch i glaset- vilken toppendagDock blev jag nyss alldeles ledsen i hjärtat efter att ha läst om lilla Lova i bloggen-livet är fan inte rättvist
    Godkväll!
    Ja ibland finns det ingen rättvisa...
  • lillronya
    hzl skrev 2010-04-16 21:50:06 följande:
    Frågar igen, vad har ni för shoppingbudjet?
    Sist hade jag ca 4000 svenska och landar nog där denna gången med.
    Man kan handla hur mycket som helst, men jag har konstaterat att den summan blir en lagom mängd kläder som används. Mer blir bara att det ligger på hög och inte används. Men det är ju jag det.
  • lillronya
    hzl skrev 2010-04-16 21:55:30 följande:
    ja men det var exakt ett sånt här tips jag behövde! bra att ha några ramar.. olivers mamma sa minst 10 000! dom pengarna kan jag nog inte ens få fram till shopping
    Jag skulle också kunna handla för 10 000 där, men jag vill inte bara ha molosar till mina barn. Gillar ju så mycket annat också.
    JAg har inte heller de summorna till shopping. Tyvärr, eller nåt.
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 21:57:42 följande:
    kommer nog ha med 2000- 3000 ska ju få handla till 2 barn denna gången =).. åhhhhh längar till att få titta på babytjej avd=)..... ska på tilväxt Ul i v 32 ska be dem å kolla en extra gång så det fortfarande är en liten tjej ;)
    Kul att få handla både pojk och flick  denna gången ju!
    JAg har ju fem att handla till, men en av de vill inte ha molosar. Når fel på henne kanske?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17