-
-
Vad blidde det?Ocikatten skrev 2010-04-15 19:41:16 följande:Och DÄR ramlade jag dit på Zillstar... -
Attans vad ni shoppar ikväll!
Hur mycket jag än letar där så hittar jag inget jag måste ha.
-
Hittade inget jag vill ha heller.Zvartaliljan skrev 2010-04-15 20:51:00 följande:vadå MÅSTE?? Här VILL man ha
Men hade det funnits en blå MAT-anorak så hade jag inte kunnat låta bli!Duktigt!Smultronhjärta skrev 2010-04-15 20:51:06 följande:Jag har inte heller shoppat som om det vore 50% egentligen..5 grejer totalt om nu allt finns Jag hade säkerligen kunnat go bananas men jag höll mig på mattan*duktiga jag*
Vad blev det då? -
Fina saker! Och alldeles lagom.Smultronhjärta skrev 2010-04-15 20:54:23 följande:Röd Småfolkslurv till Lova, Prästkrageklänning,Kik kid blå keps,Kik kid vit solhatt och Molo ministarleggings.Lite lagom sådär
-
A har 98 i sin och är 92.5 lång, eller nåt sånt.hzl skrev 2010-04-15 21:00:53 följande:hur är mat anoraken i stlk. Dumt att köpa 80 väl om ungen är det nu.. såå stora kan dom väl inte vara. LR?
-
Hej i tråden!!
Vad händer här idag?
-
Skulle visst titta på talang med barnen. Återkommer senare.

-
Hoppar in med en heeelt ot fråga till bästaste allvetarna.
Vi håller ju på att renovera lite varstans i vårt hus och nu behöver vi bestämma oss för vem som ska sova var.
Vi har fyra sovrum på ovanvåningen och ett nere. Just nu sover jag, mannen och småttarna i ett rum däruppe och de andra barnen har vars ett rum. Min tanke nu är att vi ska ta rummet nere som används som lekrum nu och göra det till sovrum, så att småttarna får ett eget rum där de både kan sova och leka däruppe.
Så min fråga är: Tycker ni de är för små (snart 3 och 5 år) för att sova utan oss däruppe?
Behöver jag tillägga att jag har en aning svårt att släppa taget?
-
Ja det är också en tänkvärd anledning.snigelinan skrev 2010-04-16 20:52:17 följande:Näe, det tycker jag inte När vi flyttade till hus var Jonna 5 år och Nora knappt 3 år, de fick sova däruppe och vi sov där nere. Hellre barnen uppe och vi nere på botten där nån kan komma in än tvärtom.
TAck!Ja de får ju dela rum så att de inte blir ensamma och de andra barnen är ju nära. E sover ju mest hos oss nu, men jag tror att han med denna lösningen sover bättre i sin säng. Hur jag kommer att kunna sova är en annan fråga.hzl skrev 2010-04-16 20:52:56 följande:Dom är inte för små till åldern.. Men det vet du nog bäst hur dom är som personer. Min kille fick dela rum som liten (runt 3) med sin storebror i ett rum i källaren (låter värre än det var) jag tror han fick lite men från det faktisk. Han stod vid grinden o grät- mamma varför gömmer du dig för mig!?`Så det är nog från barn till barn men nån gång ska man ju "klippa" det sker ju iofs hela tiden successivt. Men jag tycker det låter som en bra plan att ha övervåningen som "barnens"
Stackaren som trodde att mamma gömde sej
Ja det har hela tiden varit tanken, att övervåningen ska vara barnens och jag tror det är dags nu.
Tack för ditt svar.