Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-08-14 23:08:14 följande:
    Jag gillar utan tvekan harem bäst. Så snygg modell samt att de känns sååå mjuka och sköna.
    Sen brukar det komma nån modell som är lite smalare också, de tycker jag också sitter snyggt
    jaa haremjeansen är mjuka o goa
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-08-14 23:11:17 följande:
    HA! Det sa jag väl!
    tyst med dig
    lillronya skrev 2010-08-14 23:12:06 följande:
    SÅ fin!
    jaa superfint <3
  • Buttelina
    Morty skrev 2010-08-14 23:16:13 följande:
    Ja det stämmer nog. Fixar alldeles strax.

Butte: Så fin han var idag. Fast han är ju fin alltid men extra fin bara för att han har NS....
    hehe extra fin va tack
    Tjollabolla skrev 2010-08-14 23:21:48 följande:
    AHhh  fina BiaBus i NS!
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-08-15 07:07:02 följande:
    Guten morgen!
    Ljuvligt underbar outfit! *ångrar nu vi inte har några fotbollar*
    Modellen på jeansen heter Summerblue (vår favorit!!) och är lite bredare nedtill än Bright som är den lite ljusare modellen från i våras. De med söm på heter mycket riktigt Harem!
    tack jag gillar denna modellen smalare vill ja inte ha, så då är det xl som gäller för mig då.. du måååste köpa fotbollar!!!
    Stormis skrev 2010-08-15 08:21:26 följande:

Söt-Butte. Nu 20 år senare kommer du på att dessa jeans är bäst . Harem är de mjukaste och har extra sömmar längs hela benen. Lite nyare modell, höstens är bara den tredje och första mörka. Sen kommer det varje gång 2 pa olika jeans som ser likadana ut (nästan), men där det ena paret heter XL. Båda jeansen är lika breda över rumpan, men XL forstätter att vara breda hela vägen ner till mudden, dvs de är baggy hela vägen. Enl de du har på bilden är det nog INTE XL, de sitter ju lite sådär småkorvigt hela vägen, XL, brukar ramla ner mer runt foten. Om du fattar . Jag trodde att jag gillade den modellen du har bäst, men tycker nog att XL sitter finare på. Ser skönare ut med.

Busbellan skrev 2010-08-14 23:12:48 följande:
    Ja, det har jag nog också hört förresten.
    Undra om de som fortfarande är samma storlek som innan, alltså inte 120, 130 osv
    utan de mindre storlekarna, undra om de är samma

Fick svar av Småvi att de små stl är samma. Först de som börjar heta jämna tal (dvs inte som vanliga stl) som är lite justerade.

jjaaag vet fast jag skulle nog aldrig betala 400kr för dom jag gillar dom nu när muddarna är samma färg som jeansen. innan var det bruna muddar till blå jeans.. bläääää
    jompa skrev 2010-08-15 08:52:48 följande:
    Godmorgon.
    Butte: Så fin Bia är i sina fina jeans, det bästaste jeansen ever.
    Hoppas nu bara sonen kan tänka sig att använda dem igen, han vägrade NS byxor i våras. Ska nog ha ett par svarta här till honom.
    tack vännen och tack för fina småfolk tshirten
  • Buttelina
    jompa skrev 2010-08-15 09:28:08 följande:
    Men du kanske ska prova deras andra byxor oxå, inte bara jeansen  Deras army byxor är såå mjuka och sköna.
    nää dom gillar jag inte möjligtvis dom svarta men inte beige, gråa och sånna tråkfärger där drar jag en gräns
  • Buttelina
    jompa skrev 2010-08-15 09:34:02 följande:
    hahahah Butte ska ha färg
    Jag gillar just att de är tråkiga så man kan ha färgstarka tröjor till (hmmm om man nu kan kalla det jag brukar köpa för färgstarkt)
    meeen man kan ju ha färgstarka tröjor till färgstarka byxor

men liite färgstarka tröjor har du nog haft -) liite i alla fall
  • Buttelina
    Stormis skrev 2010-08-15 09:37:16 följande:
    Nä nä, pengarna är en helt annan sak! Jag betalar heller inte nypris harem kan jag göra det på eftersom de faktsikt kan ta slut), men 50 % kan man inte räkna med om man vill ha nåt speciellt. Men 30 % duger gott för oss, eftersom jag sen sparar till Svante och annars finns ju T-aspekten med
    jag köpte båda jeansen på 50%  Tungan ute annars hade jag nog aldrig köpt dom
  • Buttelina
    solouniko skrev 2010-08-15 09:38:09 följande:
    Men ÅH vad lillebror blev snygg i NS Det var väl inte så farligt med lite jeans va Butte Milla har också summerblue och jag äälskar dom, hennes harem i 74 är urvuxna nu Så nya harmen ska få flytta in, och svarta army Mums!
    tack harem ska kanske få flytta in här med
  • Buttelina
    CamillaJ skrev 2010-08-15 11:42:43 följande:
    Kan nån hjälpa mej med vad mössan jag köpte till Tuva heter? Detta är ju inte den raspherry?

raspberry finns inte i mössa...

detta är fuchsia/pink
  • Buttelina
    CamillaJ skrev 2010-08-15 11:47:19 följande:
    Tack Butte äntligen haha!! Blitt galen på att leta vad denna heter :)

men nån som kanske vet om det går att få tag på nåt i denna ..suit el. body ? Eller är det tradera
    http://www.ecoloco.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=2265&category_id=28&manufacturer_id=19&option=com_virtuemart&Itemid=1
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17