Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-08-26 11:42:29 följande:
    Halloj flickor! Ser att det pratas lurvar... Just nu har Milo ingen, har skickat tillbaka en som ska bytas på babyshop. Ska byta från den lila till den gråa med lila kantband. Blev så kär i den när jag såg den på riktigt så valet var enkelt. Är sugen på en turkos med, får nog bli det sen nån dag Åhh hoppas på post idag! Hmm hade ont om suits tyckte jag... Men på hmm mindre än 2 dagar har jag lyckats utöka med hmm... 1,2,3,4,5.... 6 stycken Så är det alltid när jag tycker vi har ont om något. Pang bom så har vi massa
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com

Meh, skickade du tillbaka den fina lila?, knäppis du, jag tycker den är helt sjukt fin
    Jag vågar inte titta irl på fler lurvar för då blir måste ha begäret alldeles för stort.

Oooh, kul, vilka suits väntar du på?
    Jag hoppas verkligen den gul/rosa kommer idag, beställde ju i fredags så jag börjar tröttna på att vänta nu. Är fortfarande på jakt efter flera, främst Katvig eftersom dom sitter bäst på Meja.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2010-08-26 11:40:48 följande:
    Dom hade bara marinblå kvar i dom butiker jag kollat.
    Ska tydligen ha barn i November......

Aha, ja marin blå kanske inte är så kul precis
    Men har du spanat in den lila?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-08-26 11:59:15 följande:
    Mjae, jag blev inte såå kär i den, tyckte den var nästan mer blå än lila och blå är inte min favvofärg. Hmm jag minns knappt vilka jag väntar på Lila midiapple från SveaLi iaf. Sen är dom andra 3 stycken från tradera, lila med stars från hösten, gamla smala regnbågen och lila randiga från i våras. Sen från Smultronhjärta köpte jag Aqua flower och Mulitflower på FB Suits är ju bäst i denna åldern! Lia fick en så sööt jeansklänning från H&M av mormor igår, den var så sjukt fin över gul/rosa katvigsuiten...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com

Blå? Näääh, den är helt klart lila ju Blir kanske blå på kort men ute är den verkligen lila

Ojoj, många fina suits där
    Önskar Meja kunde ha Molos men det ser inte klokt ut på henne, det får bli Katvig
    Ja suits är kanon, hittills har Meja nästan bara haft klänningar och kjol men det är sådär smidigt nu när hon kryper runt och så. Måste absolut fylla på suits förrådet, och långärmade bodys, det har hon heller knappt några.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-08-26 12:08:42 följande:
    Ja alltså den är ju lila, men inte den FIIINA lila som jag älskar

Ja Lia har med haft massa klänningar, framföralt i sommar. Men som sagt, nu när dom ligger på golvet och så är det ju inte sååå smidigt med klänningar. TYVÄRR. Får ta igen det när dom börjar gå
    He he, smaken är ju som baken , det såg vi ju tydligt angående den gul/gröna lurven
    Finaste lurven enligt mej är helt klart Polaren, sååå lovely fin ju.

Ja i somras hade Meja bara klänningar, känns lite sorligt att alla fina sommar klänningar bara hänger i garderoben nu.
    Nä, igår trasslade Meja in sej rejält i klänningen så det fick bli body ist
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-08-26 12:15:26 följande:
    Me Too brukar ha fina i den storleken
    ängeln83 skrev 2010-08-26 12:10:53 följande:
    Tips, tyvärr för smått här.
    www.tradera.com/Molo-Pussel-body-stl-74-Unise...
    www.tradera.com/Molo-body-med-stjarnor-stl-74...
    Men vilken storlek drar Meja? Lova har nämligen 74 nuDrömmer
    Hon drar 74/80. Katvigs 74 är på snudd för små, Molos 74 funkar men det är preciiiis så därför köper jag inga fler i den storleken.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nån som har tips på gummistövlar till Liam?
    Hans Molosar är minst sagt förbrukade, tog på honom dom nu och dom gick i 2 delar

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-08-26 12:31:58 följande:
    tack för tipset

Här behöver verkligen fyllas på i 74-80...gapar nästan tomt i Mateos garderob nu när jag rensat bort allt smått!!
    Han kan fortfarande ha 62-68 men det är preciiiis o inte mycket o röra sig i o det behöver han ju nu när han kryper, så jag har börjat använda 74 på honom nu. Idag har han småfolk i 80 på sig o det sitter bra Förvånad
    Han är verkligen en bjässe mot storasyster
    Så lite så
    Samma sak här, Meja har knappt några kläder i den storlek hon har nu, känns som hon har ungefär samma kläder på sej varje dag. Lite trist att sommaren är över, har hur mycket fina sommarkläder som helst som passar. O dessutom har jag varit lite väl optimistisk när jag köpt höst kläder så typ allt är för stort än så länge. Vilken tur att hon snart fyller år och kan önska sej en maaaassa kläder
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Oooh, äntligen hittade jag Molos fleece tossor hos LLM, nån som köpt och vet hur dom är i storlek?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-08-26 14:11:48 följande:
    Såg att babyshop hade fått in massor också
    Ah, då blir det nog en order där, hade ändå  tänkt beställa lite annat därifrån.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17