Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Idag kom ääääntligen Katvig suiten, som jag har längtat
    Nu rullar den i tvättmaskinen och imorgon blir det invigning
    Nu saknas bara ett par strumps också.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-08-27 18:58:35 följande:
    God kväll

OT, men jag funderar på att köpa converse på T - till mig själv! Hur pass vanligt tror ni att det är att det figuerar kopior? 
    Hej hopp

Alltså jag vet inte alls men jag kan bli liiiiite skeptisk till vissa säljare som har typ 20 par ute och skickas från nåt annat land, det betyder ju inte att det måste vara kopior men jag har köpt mina i riktiga skoaffärer, typ Brandos.
    Har en kompis som köpte på T, som skickades från typ Usa och påstogs vara äkta men när vi jämförde våra så såg man tydligt att hennes var fejk.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-08-27 19:08:27 följande:
    Ja, man blir ju alltid lite skeptisk när det är T och märken. Jag har från USA som mannen har köpt när han har varit där, men nu ska han inte dit förrän kanske senare när det är vinter och jag vill ha fler NU
    Precis, speciellt när det gäller sånna märken som man vet det förekommer ganska mycket kopior av.
    He he, men kan du inte beställa ifrån Sverige då?! , så fasligt dyra är dom ju faktiskt inte.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-08-27 19:13:24 följande:
    Jag blir väl så illa tvungen
    Jaa, om du inte orkar vänta så
    Åh, nu blev jag också sugen på flera ju...away letar lite
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Drog alla nu?
    Sitter här och njuter av lugnet, barnen sover och gubben jobbar natt.

Ikväll är jag sugen på lite shopping till mej själv, mjukstartade lite med ett par skor från HM, hum, visste knappt att HM hade skor ju
    Kvar på listan står snygga/praktiska gummistövlar och en vinterjacka, några tips?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    annie dark skrev 2010-08-27 20:07:29 följande:
    Här sover barnen också och gubben åkte och handlar chips så det blir soffhörnet.

Inga shoppingtips direkt, själv spanar jag molonyheter hos BoR och ropade hem en mala vinterjacka till tjejen, jättefin!

vad jobbar din gubbe med?
    Låter härligt

Mm...har bara snabb spanat lite på nyheterna men hittade inget sådär wow direkt.

Han är operatör på en pellets fabrik, jobbar 5 skift, dock är det sista månaden nu då han sagt upp sej och ska börja köra lastbil igen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    annie dark skrev 2010-08-27 20:12:22 följande:
    Femskift är väl rätt tufft antar jag. Jag gillar londonprintet men till lillkillen hittar jag inget, möjligtvis en tröja som vi ska ha.

Mja, alltså egentligen är det kanon, han är ju ledig 2/5 veckor, jobbar 2 veckor natt och 1 vecka 6-14, och alltid helgerna innan han är ledig 1 vecka. Det enda tråkiga är väl när han jobbar helg men vi är ju vana
    Men tråkigt nog så skulle dom gå ner på 2 skift = mindre betalt och sämre tider så han sa helt enkelt upp sej
    Nu kommer han enbart jobba dagtid och är ledig måndagar så det blir kanon när barnen börjar dagis, då blir dom lediga måndagar och går sen 7-13 eftersom jag ska gå ner lite i tid när jag börjar jobba.
    Oj...det blev långt det där
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-08-27 20:23:58 följande:
    Beställde nyss en söt Småfolk
    smallkids.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filena...
    Finaste ju O vilket bra pris, kanske skulle köpa en sån t-shirt till Meja nu när klänningen snart är för liten.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-08-27 20:33:23 följande:
    Ja
    Fin?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17