Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

SÅÅÅ då är det inte bara barnen som har molo rainbow sängkläder

Beställde ett set från bor 20% rabatt (de hade bara ett kvar) sedan tog jag det andra från llm som är 40:- billigare än alla andra

Ska bli skönt att få sova i regnbågen till helgen

Eller det får jag kanske inte? Vi får det i julklapp av min mamma Hjärta Hon tyckte barnens var så fina att vi behövde med... Solig

• Kristyr
    h80 skrev 2010-09-27 21:47:49 följande:
    hur är nova stars mössor i storlek? vad ska jag ta till min (snart) 2-åring?
    i våren stl M iaf.. höstens vet jag inte.
    Ocikatten skrev 2010-09-27 21:42:44 följande:
    Återkom om de är mjuka o sköna - är oxå sugen på Molos bäddset...
    Känns som sängkläder tycker jag.. vanligt lakan Barnen har ju redan rainbowlakanen
  • Kristyr
    Eddiebaby skrev 2010-09-29 17:53:31 följande:
    Hmmmm....mkt smart, jisses vad irriterande!! Ja det är ju skitkallt redan nu, 6 grader här i morse när mina skulle ta så ett par veckor till är ju inte konstigt att hon blev blå! Tur att mina går på en utomhusförskola så de vet värdet av ytterkläder PÅ! Förra året var de smarta nog att ta kort redan i augusti så då kunde de ju i alla fall bara ha tröja på och slapp jacka och mössa så det blev superbilder när det är så fint ljus ute.
    för sonen blev fotograferingen flyttade till den 19/10 (ja utom hur för han är ur och skur) fotografen skulle kommit för 2v sedan men då tokregnade det, förra veckan var han sjuk Då fanns det ledig tid först i oktober..
  • Kristyr
    annie dark skrev 2010-09-29 20:00:16 följande:
    Jobbigt!
    Vi åkte in med våran jätteslöa tjej igår, efter 3 timmar i väntrummet och ftre i ett inatgningsrum fick vi äntligen komma upp på avdelningen och ungen som behövde dropp, kan f-n inte ta tre timmar att bädda en säng. En rejäl uvi har ion iaf.
    Jag är hemma med lillebror och pappa är med skruttan. Idag slutade infarten att funka och de skulle sätta ny, gick inget vidare, fyra försök senare, fasthållen av tre personer har hon en i foten, blir ungen inte nålrädd nu så .................

åhh stackars flicka. Jag vet hur det är.. Även om man inte måste hålla i mig och jag inte är det minsta nålrädd. Varje gång de ska sätta nål eller ta blod prov måste jag ge instruktion...*suck* och typ varje ggn tror de nog att jag är mesig och fetingnålrädd.. Jag är den på denna jord som är minst rädd.

Dock säger jag ÄNTLIGEN så stod det i min journal vid mitt KS sist att jag var svååååårtsticken och narkosläkaren tog det på allvar!

• Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2010-09-30 19:56:56 följande:
    WIIII!!! Snälla grekis har köpt fiiina saker till mig Hjärta Jordgubbsklänning till Maia i 110/116, äppelbody till Mateo i 80 och öppelgummistövlar med snörning i strl.21. Så fint!!

Hon lät ubertrött, var på väg hem nu.
    åhhh hoppas hon hittat fint till mig med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17